کد خبر: 91826
A

نماینده مجلس: گرفتن خودروی دناپلاس را حق خودم می دانم

جدی اظهار داشت: در حال حاضر امکانات یک بخشدار از یک نماینده به‌مراتب بیشتر است، ولی عده‌ای حالا که خودرویی به نماینده تحویل شده است روی به فضاسازی‌های منفی آورده‌اند.

نماینده مجلس: گرفتن خودروی دناپلاس را حق خودم می دانم

به گزارش دیده بان ایران؛ «علی جدی» نماینده شیروان درباره تحویل خودروی دناپلاس به نماینده های مجلس یازدهم گفت: بنده خودروی دنا پلاس را تحویل گرفته‌ام، زیرا نماینده را محق این امکان می‌دانم.

وی افزود: در حال حاضر ۹ نفر به‌طور مستقیم با من کار می‌کنند که پنج نفر آن‌ها در شهرستان مشغول و چهار نفر دیگر در تهران فعالیت دارند. گاهی برای اینکه این افراد را برای پیگیری کاری به محلی بفرستم یا ماشین شخصی خودم را تحویل آن‌ها می‌دهم یا گاهی آن‌ها از ماشین شخصی خود استفاده می‌کنند.

نایب‌رییس کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: بنده سه دفتر برای پیگیری امور مردم در شیروان، بجنورد و تهران دارم. به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت مراجعه مردم به دفاتر نمایندگان در مجلس، مجبور شدیم سه دفتر را فعال کنیم تا پیگیر امور مراجعه‌کنندگان باشیم. به تبع همین ملاقات‌ها باید کلی رفت و آمد داشته باشیم، حال باید پرسید موضوع عجیبی است که ماشینی به نماینده تحویل شود؟

جدی اظهار داشت: در حال حاضر امکانات یک بخشدار از یک نماینده به‌مراتب بیشتر است، ولی عده‌ای حالا که خودرویی به نماینده تحویل شده است روی به فضاسازی‌های منفی آورده‌اند./ رویداد24

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر