کد خبر: 91858
A

فعال سیاسی اصولگرا: موسوی‌خوئینی‌ها می‌خواهد اصلاح طلبان رادیکال را مدیریت کند

جبار کوچکی نژادعضو فراکسیون اکثریت مجلس درباره میزان حرف شنوی اصلاح طلبان از موسوی خوئینی ها تأکید کرد: موسوی خوئینی‌ها و جریانات همسو با او هم به لحاظ مشروعیت و اقبال نزد مردم و هم در حوزه توان اداره کشور به بن بست رسیدند؛ آنها با چنین تاکتیک هایی می خواهند دوباره زنده شوند و در فضای جدیدی به صحنه انتخابات ورود کنند.

فعال سیاسی اصولگرا: موسوی‌خوئینی‌ها می‌خواهد اصلاح طلبان  رادیکال را مدیریت کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ موسوی خوئینی ها را برخی به پدرخوانده اصلاحات می شناسند و برخی به یک شخصیت حاشیه نشین. اما نامه نگاری های این روزهای موسوی خوئینی ها دیدگاه اول را بیشتر تقویت می کنند. گویا او در روزهای سکوت رئیس دولت اصلاحات می خواهند از گوشه نشینی خارج و به محور جریان اصلاحات تبدیل شود.

 

جبار کوچکی نژاد درباره خط و نشان کشیدن موسوی خوئینی ها برای مراجع برگزارکننده انتخابات ریاست جمهوری  گفت: خوب است که موسوی خوئینی ها از تمایل به حضور در صحنه انتخابات سال 1400 سخن گفته اما باید داوری مردم را بپذیرند. نمی تواند شرط و شروط بگذارند.​​​​

 

وی افزود: آقای موسوی خوئینی ها از دیدگاه مردم نسبت به اصلاح طلبان و دولت روحانی آگاه است بنابراین می خواهد زمین بازی را تغییر دهد تا معادلات صحنه به نفع آنها رقم بخورد. حال آنکه امروز موسوی خوئینی ها باید پاسخگو باشد نه سئوال کننده اما برعکس عمل می کند. البته او از طرح چنین مواضعی هدف دارد تا توجه افکارعمومی به سوی دیگری منحرف شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران آگاه و فهمیده هستند و فریب فرافکنی موسوی خوئینی ها را نمی خورند، افزود: او 7 سال سکوت کرد، حال آنکه اگر مشکلاتی در سیستم اداره کشور می دید می توانست از آقای روحانی علت را جویا شود و نظراتی به او بدهد تا دولت مسیر خود را اصلاح کند، نه آنکه پس از 7 سال سکوت سعی کند مسائل و مشکلات برآمده از عملکرد دولت را به بخش های دیگر نظام مرتبط سازد.

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به شکست پروژه دولت روحانی اظهار کرد: دولت آقای روحانی حل مسائل و مشکلات کشور را در سایه ارتباط با غرب به خصوص آمریکا می دید اما این رویکرد نتیجه عکس داد. پس امروز مرجع پاسخگو به سئوالات مندرج در نامه های آقای موسوی خوئینی ها خود او است.

وی افزود: چنین شبهه افکنی های موسوی خوئینی ها 9 ماه مانده به روز انتخابات ریاست جمهوری سئوال برانگیز است. خط و نشان کشیدن، شرط و شروط گذاشتن یا تهدید به افشاگری کردن، احیای دو سناریوی سوخته «خارجی بودن ناظر انتخابات مرجع» و «پروژه تقلب در انتخابات» را به ذهن متبادر می سازد. متأسفانه این نوع رفتار از کسی که سوابق و ادعاهای انقلابی و مبارزاتی دارد، بعید است.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس درباره میزان حرف شنوی اصلاح طلبان از موسوی خوئینی ها تأکید کرد: موسوی خوئینی‌ها و جریانات همسو با او هم به لحاظ مشروعیت و اقبال نزد مردم و هم در حوزه توان اداره کشور به بن رسیدند؛ آنها با چنین تاکتیک هایی می خواهند دوباره زنده شوند و در فضای جدیدی به صحنه انتخابات ورود کنند.

وی درباره تلاش موسوی خوئینی ها برای لیدری جریان اصلاحات بیان کرد: موسوی خوئینی ها و آقای خاتمی با هم شب نشینی دارند. به عبارت دیگر انتشار این نامه ها با هماهنگی های قبلی صورت می گیرد و آقای موسوی خوئینی می‌خواهد با نوشتن این نامه ها مدیریت اصلاح طلبان رادیکال به دست بگیرد.

 

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر