کد خبر: 91899
A

آقای رزم حسینی پیش از حضور در جلسه علنی شفاف باشید؛ آیا شما در خارج از ایران کسب و کار دارید؟!

خارج از نگاه و دیدگاه سیاسی آقای رزم حسینی ، مواردی در خصوص وی در محافل سیاسی ، اقتصادی و از همه مهمتر فضای مجازی کشور مطرح است که آن بحث دو تابعیتی نامبرده است

آقای رزم حسینی پیش از حضور در جلسه علنی شفاف باشید؛ آیا شما در خارج از ایران کسب و کار دارید؟!
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جلسه رای اعتماد به رزم حسینی روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود که پیش از این جلسه حواشی درباره وزیر پیشنهادی صمت در مجلس ایجاد شده است.
سه شنبه ۱ مهرماه  حسن روحانی رئیس جمهور طی نامه‌ای علیرضا رزم حسینی استاندار سابق کرمان و خراسان رضوی را به عنوان دومین گزینه پیشنهادی خود برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی کرد که این نامه در جلسه روز چهارشنبه ۲ مهر قوه مقننه اعلام وصول شد و قرار است جلسه رای اعتماد به وی در روز سه شنبه هفته آینده نیز برگزار شود.

 

معرفی رزم حسینی به مجلس برای اخذ رای اعتماد از مجلس برای وزات‌خانه‌ای که بیش از ۱۳۰ روز است با سرپرست اداره می‌شود در چند روز گذشته نیز با حواشی‌های مختلفی از جمله حضور وی در مجلس و اعتراض نمایندگان و ترک صحن علنی مجلس از سوی او  و بحث دو تابعیتی بودن وی همراه بوده است.
 
خارج از نگاه و دیدگاه  سیاسی آقای رزم حسینی ، مواردی در خصوص وی در محافل سیاسی ، اقتصادی و از همه مهمتر فضای مجازی کشور مطرح است که آن بحث دو تابعیتی نامبرده است ، اکنون سوال این است ، آقای رزم حسینی آیا :

 

۱_ شما  تابعیت کانادا دارید و تبعه رسمی هستید و سوگند خورده اید ؟
۲_ خانواده شما کانادا هستند و چقدر سرمایه در کانادا دارید؟
۳_ شما و حامیانتان عنوان کردید که دفتر شهید والامقام  حاج قاسم سلیمانی برای استانداری کرمان شما را  تایید کرده بود ند، آیا قبول دارید که دفتر شهید بزرگوار اسلام آن را تکذیب کردو شما از استانداری کرمان استعفا داده و اعلام کردید که خسته اید؟  
۴_شما در خارج از ایران و در کانادا بیزینس دارید ؟
۵_شما بیست سال خارج از کشور بوده اید ؟
۶_عنوان شده است که برخی نمایندگان  استان کرمان به شدت درصدد وزارت شما هستند ،قضیه چیست ؟  تایید یا تکذیب می کنید ؟

 

 لطفا با پاسخ به این سوالات فقط شفاف سازی کنید و لاغیر،  چرا که ردای وزارت صمت برای  کمتر از یک سال ، ارزش و منزلتی در مقابل صداقت و راستگویی ندارد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر