کد خبر: 91956
A

قاضی‌زاده هاشمی: فضای مجلس برای رای اعتماد به «رزم‌ حسینی» مثبت است/ رزم‌حسینی نماد وحدت و همدلی است

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی فضای مجلس را برای رای اعتماد به «علیرضا رزم حسینی» مثبت توصیف کرد.

قاضی‌زاده هاشمی: فضای مجلس برای رای اعتماد به «رزم‌ حسینی» مثبت است/ رزم‌حسینی نماد وحدت و همدلی است

به گزارش دیده بان ایران؛ «احسان قاضی‌زاده هاشمی» درباره فضای مجلس شورای اسلامی نسبت «علیرضا رزم حسینی» به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: رویکرد کلی بهارستان درباره او مثبت ارزیابی می‌شود و مجلس به وزیر پیشنهادی اعتماد خواهد کرد.

رییس فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس افزود: وزیر پیشنهادی صمت در دوران تصدی استانداری‌های کرمان و خراسان‌رضوی با اجرای الگوی توسعه اقتصادی فرهنگی، ضمن ایجاد وحدت و همدلی در بین ارکان مختلف حاکمیت، زمینه توانمندسازی جوامع محلی را فراهم کرد و عملکرد موفقی هم داشته است.

نماینده مردم فریمان در مجلس تصریح کرد: آقای رزم‌حسینی نماد وحدت و همدلی است و به نظرم با اخذ رای اعتماد نمایندگان، در وزارت صمت عملکرد موفقی خواهد داشت؛ اگرچه مدت زمان زیادی تا پایان دولت باقی نمانده است، اما در همین مدت هم می‌تواند اتفاقات مثبتی را در این وزارتخانه رقم بزند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: رأی من به رزم حسینی برای وزارت صمت مثبت است، زیرا معتقدم او دارای تجربه و عملکرد موفق بوده و می تواند با همکاری بخش خصوصی، مشکلات موجود در بخش‌های مختلف وزارتخانه را برطرف کند.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر