کد خبر: 92037
A

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران: خرج هایی را که در کشورهای محور مقاومت کرده ایم، دارند پس می دهند/ اگر ما انتقام خون شهید سلیمانی را نگیریم گروه دیگری هستند که بگیرند

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: آمریکایی ها هفت هزار میلیار دلار در منطقه خرج کردند. چه بدست آوردند؟ چند روز پیش وزیر خارجه آمریکا دلش برای ملت ایران سوخته و به ادعای او ایران ۱۶ میلیارد دلار برای محور مقاومت خرج کرده است. اگر حرفش راست باشد. شما این رقم را کنار هفت‌هزار میلیارد دلار قرار دهید. خیلی از این ۱۶ میلیارد دلار که ادعا می‌کنند قرض است. بر اساس قرار داد این کشورها متعهد شدند و دارند پس می‌دهند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران: خرج هایی را که در کشورهای محور مقاومت کرده ایم، دارند پس می دهند/ اگر ما انتقام خون شهید سلیمانی را نگیریم گروه دیگری هستند که بگیرند

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست «تداوم دفاع مقدس در جبهه مقاومت» توضیح داد:  در هفته دفاع مقدس و سالروز عملیات ثامن الائمه و فضای معنوی اربعین هستیم که همه آنها را گرامی میداریم. جوهره وحقیقت این ایام خدایی یک چیز است و آن ایام الله هستند که ظلمت و نور یا حق و باطل را نشان میدهد.

وی با این پرسش که در جبهه مبارزه حق و باطل کجا ایستاده‌ایم؟ گفت: خداوند اراده کرده است که در این نبرد حق را پیروز و نبرد را شکست دهد، بندگان خود را آزمایش و پیروز کند. این سنت تغییر ناپذیر الهی است. در سوره انبیا خداوند فرموده است که خدا چیزی را بیهوده نیافریده است بلکه مبارزه حق و باطل سمت و سویی دارد. یک طرف علم است یک طرف جهل، ارزش و ضد ارزش، عدل و ظلم است. مولفه های این جبهه عدالت‌خواهی هم این است که در آیت‌الکرسی می‌خوانیم. خدا پرستی و هوا پرستی در دو سوی جبهه حق و باطل است. شب‌ها در سنگر رزمندگان مناجات، توسل، راز و نیاز بود و آن طرف بی بندوباری بود. ما دنبال خداخواهی بودیم. در جبهه‌های امروز جاری منطقه مانند یمن هم این شاخصه ‌ها را شاهدیم.

سردار حجازی افزود:امام فرمودند شکست حصر آبادان شکسته شود. شاید برخی‌ها باور نمی‌کردند شدنی است اما چون امر امام و ولی بود یقین داشتند به نتیجه خواهد رسید. در جبهه حق ایثار بود و در جبهه باطل زیاده خواهی. به حاج قاسم می‌گفتند حاجی مراقب باش دشمن می‌خواهد شما را حذف کند می‌گفت من را از  شهادت نرسانید من آرزوی شهادت دارم. دیدید که با پرواز  یک پهپاد کوچک ترامپ و محافظانش به خود لرزیدند. با حمایت رژیم صهیونیستی و سعودی ها در یمن ده‌ها بمب روزانه بر سر مردم مردم یمن ریخته می‌شود. در جنوب سوریه خانمی را دستگیر کرده بودند. او با فرزندش عقب ماشین نشسته و یک داعشی هم بالای سر آنها است. او به فرزندش می‌گوید خدا سایه ظلم را از سر ما بردارد.  آن داعشی در یکی از میدان‌های جنوبی سوریه او را مقابل فرزندش تیرباران می‌کند. این نمونه‌ای از ظلم است. یا یک داعشی به دو دختر خودش بمب وصل می‌کند تا در پایگاه نظامی سوریه منفجر شوند. این هم نمونه دیگر ظلم است.   آمریکایی ها هفت هزار میلیار دلار در منطقه خرج کردند. چی بدست آوردند؟ چند روز پیش وزیر خارجه آمریکا دلش برای ملت ایران سوخته و به ادعای او ایران ۱۶ میلیارد دلار برای محور مقاومت خرج کرده است. اگر حرفش راست باشد. شما این رقم را کنار هفت‌هزار میلیارد دلار قرار دهید. خیلی از این ۱۶ میلیارد که ادعا می‌کنند قرض است .بر اساس قرار داد این کشورها متعهد شدند و دارند پس می‌دهند.

در جبهه باطل یأس و ما امیدی وجود دارد در جبهه حق صفا و صمیمیت موج میزند و آن سو حیله گری است. دوستان خود را به گاو شیرده تشبیه کرده‌اند. قلب های این اعتلاف با هم یکی نیست تصور میکنند با یکدیگرند.

جانشین نیروی قدس سپاه تأکید کرد: به همه آزادگان عالم و خودمان می‌گویم که اگر ما مبارزه نکنیم خداوند افرادی را می‌آورد که انجام وظیفه کنند در مقابل باطل. این افتخار ما است که با باطل مبارزه می‌کنیم. خدا اراده کرده است که با حق بر سر باطل می‌کوبد. ما باید در این جبهه و محور مقاومت بمانیم و در برابر ناملایمات و نابرابری‌ها باید ایستاد. وظیفه داریم انتقام خون حاج قاسم را بگیریم ما نگیریم گروه دیگری این رسالت را اجرا می‌کنند. سران آمریکا و افرادی که این جنایت را کردند همگی مجرم هستند. ما باید خدا را یاری کنیم این شرط نصرت الهی است. باید از مظلوم دفاع کنیم و بایستیم و تحت ولایت و رهبری انقلاب مطیع باشیم و دستورات نافذ ایشان را به اجرا در آوریم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر