کد خبر: 92092
A

نماینده مجلس اعتراف کرد/ حسن شجاعی علی آبادی: مجلس یازدهم پلی به سمت تشکیل دولت جوان و حزب اللهی است

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس معتقد است از آنجایی که مجلس انقلابی مورد اعتماد رهبری واقع شده و درصدد حل مشکل معیشتی مردم بوده، مورد هجمه و تخریب دشمن قرار گرفته است.

نماینده مجلس اعتراف کرد/ حسن شجاعی علی آبادی: مجلس یازدهم پلی به سمت تشکیل دولت جوان و حزب اللهی است

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن شجاعی علی آبادی با انتقاد از برخی حاشیه‌سازی ها برای مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم دارای سه ویژگی است که باعث شده دشمنان انقلاب و برخی وابستگان داخلی به دنبال تخریب این نهاد باشند.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس با بیان اینکه مجلس یازدهم جوان ترین نهاد انقلابی در نظام است، عنوان کرد: علیرغم اینکه نهاد انقلابی در کشور زیاد داریم اما نهادی که مانند درختی جوانه زده باشد فقط مجلس یازدهم است.

وی افزود: ویژگی دوم مجلس یازدهم این است که می تواند مظهر امید و انتظار مردم باشد و به ملت برای انتخاب درست در انتخابات سال آینده کمک کند تا دولت جوان و حزب اللهی انتخاب و تشکیل شود؛ از این رو مجلس پلی به سمت تشکیل دولت جوان و حزب اللهی است.

شجاعی علی آبادی در ادامه با بیان اینکه مجلس یازدهم توانست پیش از آغاز کار جدی، چند مدال از رهبر معظم انقلاب دریافت کند، اظهار داشت: مهم ترین آن تعبیر «مجلس انقلابی» از سوی رهبری بود که نشان دهنده اعتماد ایشان به قوه مقننه است به همین دلیل چنین ویژگی هایی باعث شد مجلس یازدهم مورد توجه دشمنان و هجمه و تخریب از سوی آن‌ها قرار گیرد.

اولویت مجلس یازدهم ساماندهی معیشت و اقتصاد مردم است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه تصریح کرد: البته ممکن است خطاهایی در عملکرد برخی نمایندگان وجود داشته باشد اما به آن میزان نیست که چنین هجمه ای علیه مجلس یازدهم ساماندهی شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه قرار است مجلس یازدهم به اولویت اول کشور یعنی معیشت و مشکلات اقتصادی بپردازد، ابراز داشت: مجلس به سمت بررسی و تصویب طرح ها و لوایح ناظر بر معیشت مردم حرکت می کند که به واسطه آن مردم احساس خواهند کرد مجلس انقلابی توانسته مشکل بنیادین مردم در حوزه اقتصاد و معیشت را تا حدودی حل کند.

حضور جهادی نمایندگان در حوزه های انتخابیه مردم را امیدوار کرده است

شجاعی علی آبادی همچنین با اشاره به کارنامه موفق مجلس در چند ماهه آغاز کار خود، بیان داشت: حضور جهادی بسیاری از نمایندگان در حوزه های انتخابیه باعث شده مردم به قوه مقننه امیدوار شوند و از سوی دیگر مصوبات خوب مجلس می تواند در آینده به وضعیت معیشتی مردم کمک کند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم هیاهوها، مردم از نزدیک حضور و عملکرد نمایندگان مجلس که به نفع معیشت مردم است را لمس کرده اند از این رو اینگونه تخریب ها و حاشیه سازی ها نمی تواند مانع فعالیت انقلابی مجلس یازدهم شود.

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر