کد خبر: 92099
A

فعال سیاسی: مردم از اصلاح طلب و اصولگرا بریده اند و سال آینده به نامزد مستقل رای خواهند داد

علیرضا متانی، رئیس جبهه متحد مستقلین گفت: عملکرد ضعیف و بازی‌های ناموفق جناح‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا باعث دلسردی مردم از این دو جناح شده است، به همین خاطر در انتخابات آینده به سمت مستقلین حرکت خواهند کرد؛ به همین علت افرادی که مستقل وارد انتخابات شوند، شانس بیشتری برای پیروزی در آن دارند.

فعال سیاسی: مردم از اصلاح طلب و اصولگرا بریده اند و سال آینده به نامزد مستقل رای خواهند داد

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا متانی رئیس جبهه متحد مستقلین و دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران در خصوص نحوه ورود به انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: ما در جبهه متحد مستقلین و حزب دفاع از ایثارگران در حال تدارک و برنامه ریزی برای تشکیل ستاد انتخاباتی خود هستیم.

 

او افزود: در حال حاضر شعب استانی ما در حال آماده سازی زیرساخت‌های خود برای ورود به بحث انتخابات ریاست جمهوری هستند.

 

متانی با اشاره به چشم انداز جناح مستقل گفت: عملکرد ضعیف و بازی‌های ناموفق جناح‌های اصلاح طلب و اصولگرا باعث دلسردی مردم از این دو جناح شده است، به همین خاطر در انتخابات آینده به سمت مستقلین حرکت خواهند کرد؛ به همین علت افرادی که مستقل وارد انتخابات شوند، شانس بیشتری برای پیروزی در آن دارند.


رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در پایان با اشاره به اصلاح قانون انتخابات گفت: تغییرات باید به نفع مردم صورت بگیرد و باید به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند با تمایل بیشتری در انتخابات شرکت کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر