کد خبر: 92104
A

حمله سایت مصطفی پورمحمدی به موسوی‌خوئینی‌ها/ وزیر سابق دادگستری صندلی «حسینیان» را می خواهد؟

نامه نیوز همچنین امروز هم در گفت و گو با سیدمهدی هاشمی فعال سیاسی اصولگرا نوشته است که اصلاح طلبان نان را به نرخ روز می خورند.

حمله سایت مصطفی پورمحمدی به موسوی‌خوئینی‌ها/ وزیر سابق دادگستری صندلی «حسینیان» را می خواهد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت خبری وابسته به مصطفی پورمحمدی بعد از بیانیه اخیر موسوی خوئینی ها دچار اضطراب شده و با گرفتن مصاحبه‌های زنجیره ای به او حمله کرده است.

سایت او علاوه بر مصاحبه با حسین الله کرم با صادق زیباکلام نیز گفتگو کرده است. الله کرم در این مصاحبه معتقد است که » موسوی‌خوئینی‌ها انشاء می‌خواند، اما الان زنگ حساب است»... «مصطفی معین نامزد حداکثری جریان موسوی‌خوئینی‌ها در ۱۴۰۰» ... «آماده‌باش هشتادوهشتی موسوی‌خوئینی‌ها عقیم می‌ماند» زیباکلام نیز گفته: «لیدری موسوی خوئینی‌ها تیر خلاص به شقیقه اصلاحات است».... «خوئینی‌ها هیچگاه در عمر خود به دموکراسی و آزادی باور نداشته است»... «او برای توسعه دموکراسی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت نکرده است» 

نامه نیوز همچنین امروز هم در گفت و گو با سیدمهدی هاشمی فعال سیاسی اصولگرا نوشته است که اصلاح طلبان نان را به نرخ روز می خورند. اگر آنها مثل انتخابات مجلس سال 98 متوجه شوند اقبالی نزد جامعه ندارند، اعلام می کنند «ما نامزد نداریم و کنار می کشیم» اما در صورتی که برای خود شانس پیروزی ببینند خیلی حساب شده وارد صحنه رقابت می شوند به طوری که از جانب مردم مورد سئوال قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان می خواهند با تبلیغات پرحجم توجه افکارعمومی را از ناکارآمدی های خودشان به سوی دیگری سوق دهند، ادامه داد: نامه آقای موسوی خوئینی و دیدگاه های آقایان عبدی و حجاریان، 2 سناریو در قالب یک پکیج است. یکی به میخ و دیگری به نعل می زند تا در جامعه طرفدار جذب کنند. یکی می گوید «می آییم»، دیگری می گوید «نمی آییم» تا فضای جامعه را نسبت به خودشان بسنجند. اگر آن بازخورد مطلوب را از جامعه نگیرند می گویند «ما در انتخابات شرکت نکردیم» تا هزینه عدم موفقیت یا شکست در انتخابات را نپردازند.

مهدی هاشمی درباره نامزد حداکثری مدنظر موسوی خوئینی‌ها یادآور شد: قرص و محکم صحبت کردن آقایان به معنای دست پر بودن آنها نیست. همه نیروهای اصلاحات امتحان خودشان را در دولت اصلاحات، مجلس دهم و دولت کنونی پس دادند. هر چه توان داشتند به میدان آوردند و ناکارآمدی شان دیگر برای عموم مردم عیان است.

اما با این حال به نظر می رسد دغدغه بررسی «لیدری» در جریان اصلاحات که مورد سوال این سایت از مصاحبه شونده هاست بیشتر به خود پورمحمدی باز می گردد. او که بعد از درگذشت آیت الله مهدوی کنی به سمت دبیراجرایی روحانیت مبارز در آمد، هرگز نتوانست از این مرحله بالاتر برود و چندان مورد اعتماد قرار نگرفت. 

از سوی دیگر پورمحمدی که در دور اول ریاست جمهوری روحانی به وزارت بازگشته بود، در دور دوم به علت همراهی با رقیب روحانی بی سروصدا کنار گذاشته شد. تلاش های اخیر او در مورد جانشینی روح الله حسینیان در مرکز اسناد انقلاب اسلامی نیز تاکنون بی نتیجه مانده است. 

با این وجود او تلاش می کند نقش روحانی تندروتری را ایفا کند تا شاید بتواند بعد از 4 سال خانه نشینی صندلی ریاست روح الله حسینیان را کسب کند.

 

منبع: امتداد و دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر