کد خبر: 92140
A

مصطفی پورمحمدی: اصولگراها به نظام نزدیک‌ترند

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت هدفش حاشیه‌نشینی نیست، اما ما پدرسالار نیستیم و قصد آقابالاسربودن نداریم.

مصطفی پورمحمدی: اصولگراها به نظام نزدیک‌ترند

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، به فعالیت‌های تشکل متبوع خود اشاره کرد و گفت: در جامعه روحانیت مبارز به عنوان یک جریانی که رسالت بزرگی دارد که همان روحانی‌بودن است، هیچ پسوند حاشیه‌ای و... نداریم. او به بازنگری در اساسنامه جامعه روحانیت مبارز اشاره کرد و گفت: جامعه روحانیت مبارز یک تشکل فراجناحی است و رسالتی را که از اول تشکیل آن در اساسنامه وجود داشت -که همان فراجناحی‌بودن بود- حفظ کردیم. دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اگر ما به اصولگرا‌ها کمک می‌کنیم، به این دلیل است که به نظام، انقلاب و امام و رهبری نزدیک‌ترند؛ و‌الا ما در جناح تعریف نمی‌گوییم. دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: دولت قوی رسالت‌های بزرگی دارد که باید یک پشتوانه قوی ملی و ملت مؤمن پشت‌ سر آن باشد.
پورمحمدی تصریح کرد: جامعه روحانیت هدفش حاشیه‌نشینی نیست، اما ما پدرسالار نیستیم و قصد آقابالاسربودن نداریم. او خاطرنشان کرد: ما آمدیم تا همه را دعوت کنیم، جلساتی را نیز برگزار کردیم که بر اساس آرمان‌ها و اهداف ملی گرد هم جمع شویم و کمک کنیم. دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: ما شبکه کشوری را نیز تشکیل دادیم که روز سه‌شنبه هفته گذشته اولین جلسه شورای مرکزی را با ۱۰ منتخب جدید جامعه پس از ۴۰ سال برگزار کردیم. دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز درباره شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نیز گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب مثل جمنا مجموعه‌ای بود که حرکات مثبتی داشت، اما این مجموعه نیز نیازمند بازسازی و کمال است که این را نیز صریح به آنها اعلام کردیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر