کد خبر: 92255
A

محمود واعظی: روحانی، رئیس‌ دولتِ زمان گل و بلبل نیست

واعظی درباره استعفای رئیس جمهور گفت: آقای روحانی، رئیس جمهوری نیست که فقط در زمان گل و بلبل و زمانی که همه چیز از جمله پول و امکانات وجود دارد و کرونا و تحریم نیست، رئیس جمهور باشد.

محمود واعظی: روحانی، رئیس‌ دولتِ زمان گل و بلبل نیست

به گزارش دیده بان ایران؛  رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: نمی‌دانم چرا برخی در داخل کشور ناراحت هستند که آقای رئیس‌جمهور گفته است که مردم آن کسی را نفرین کنند که این وضع را در تحریم به وجود آورده است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارز مورد نیاز وزارت بهداشت تامین شده و مانند همه دستگاه‌های دیگر با تأخیر همراه بوده و از حدود ۱۰ روز قبل که رقم تخصیص داده شد، امیدواریم زودتر دارو‌ها و مواد اولیه برسد.

وی بیان کرد: آقای ترامپ قبل از این هر چه خواستند در مورد ملت ما انجام دادند و نکته آقای رئیس‌جمهور درست است، اما نمی‌دانم چرا برخی در داخل کشور ناراحت و عصبانی هستند که آقای رئیس‌جمهور گفته است که مردم آن کسی را نفرین کنند که این وضع را در تحریم به وجود آورده است؛ اینکه برخی دم از انقلابی‌ می‌زنند و می‌خواهند آمریکا را تطهیر کنند و می‌گویند که آمریکا را نفرین و لعنت نکنند و باید جای دیگری را لعنت کنید، من این را نمی‌فهمم. آنها چه طور آدمی هستند و به خاطر نگاه جناحی و سیاسی و نگاهی که به انتخابات ۱۴۰۰ دارند، بیایند همه چیز را فدا کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: مگر آنها طرفدار این دولت نبوده‌اند؟ دولتی که ده سال پیش نفت بالای ۱۰۰ میلیون دلار می‌فروخت، اما حالا وضع با آن زمان فرق می‌کند و حالا یک جنگ اقتصادی تمام عیار است و آنها نمی‌خواهند بپذیرند. مسئله انتخابات ۱۴۰۰ سرحال خودش، اما ما نباید آنقدر آدرس غلط بدهیم، تفرقه ایجاد کنیم و مردم را در این شرایط بسیار سخت ناامید کنیم.

واعظی بیان کرد: کلیت مجلس و تعاملی که داریم برای حل مشکلات مردم است. وقتی اقلیتی در مجلس از تریبون رسمی مجلس استفاده می‌کنند برای اینکه حرف‌های نسنجیده و تفرقه انگیز بزنند و مردم را ناامید کنند و آدرس غلط به دشمن بدهند، مایه تأسف است. نظر من این است که ساز و کاری تدوین شود که وقتی تریبون مقدسی باعث می‌شود حرف کذبی زده شود مقابلش ایستاده شود.

وی همچنین درباره وضعیت بورس، اظهار کرد: بورس سازوکار خود را دارد و همین سازوکار است که بورس را شکل می‌دهد و به همین دلیل همه مسئولان بارها گفتند بورس جایی نیست که هیجانی وارد یا خارج شویم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه بورس در دراز مدت جواب می‌دهد، افزود: کسی که می‌خواهد سریع به سود برسد باید پول خود را در بانک بگذارد؛ برای بورس باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود. دولت از بورس حمایت نمی‌کند اما وظیفه دارد از آن صیانت و مراقب کند.

واعظی در خصوص مناظره اخیر بایدن و ترامپ گفت: اصلاً نمی‌توان نام آن را مناظره گذاشت، هیچ کجای دنیا چنین مناظره‌ای نمی‌کنند. حتی در آفریقا هم چنین مذاکره نمی‌کنند.

واعظی درباره استعفای رئیس جمهور گفت: آقای روحانی، رئیس جمهوری نیست که فقط در زمان گل و بلبل و زمانی که همه چیز از جمله پول و امکانات وجود دارد و کرونا و تحریم نیست، رئیس جمهور باشد.

وی افزود: رئیس جمهور تا روز آخر به مردم بدهکار است وظیفه خود میداند که خدمتگزار مردم باشد، ما شرمنده مردم هستیم و از آنها عذرخواهی می‌کنیم، می‌دانیم که گرانی به مردم به خصوص طبقه متوسط و متوسط رو به پایین جامعه فشار آورده است، اما در حال پیگیری هستیم و تلاش میکنیم که در این ۱۱ ماه مانده به پایان عمر دولت از تمام ابزارها استفاده کینم تا گشایشی برای مردم به وجود بیاوریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر