کد خبر: 92563
A
مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم:

کرونا باعث کاهش پذیرش طلاب در سالجاری نشده است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم همچنین از جذب ۵۰۰ طلبه جدید در مدارس علمیه خواهران کاشان و آران و بیدگل خبرداد و گفت: سال تحصیلی جدید به صورت مجازی از پانزدهم شهریورماه شروع شده است.

کرونا باعث کاهش پذیرش طلاب در سالجاری نشده است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام حسین تهرانی، مدیر حوزه علمیه خواهران  استان قم در این مراسم با اشاره به افزایش پذیرش طلاب نسبت به سال گذشته، گفت: خوشبختانه شیوع ویروس کرونا  نه تنها باعث کاهش  پذیرش طلاب در سالجاری نشد، بلکه با افزایش  ۶ درصدی نسبت به سال گذشته روبرو بودیم.

وی با بیان اینکه ۵۰ هزار بانوی طلبه فارغ التحصیل داریم، افزود: در سال جاری بیش ۵ هزار بانوی طلبه در ۵۰۰ مدرسه علمیه کشور جذب شده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران  استان قم همچنین از جذب ۵۰۰ طلبه جدید در مدارس علمیه خواهران کاشان و آران و بیدگل خبرداد و گفت: سال تحصیلی جدید به صورت مجازی از پانزدهم شهریورماه شروع شده است.

وی، موفقیت مدارس علمیه خواهران کاشان و آران و بیدگل را نسبت به سایر مدارس کشور مثبت ارزیابی کرد و گفت: گرچه کاستی هایی به خاطر شرایط بحران اقتصادی کشور در مدارس علمیه وجود دارد، ولی مدارس خواهران منطقه کاشان به خاطر کادر  مجرب و توان علمی بالا  در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

 وی در پایان با بیان اینکه بخشی از فارغ التحصیل مدارس علمیه خواهران به کار تدریس و پژوهشی مشغول هستند، اظهار کرد: اکثر فارغ التحصیلان مدارس علمیه  خواهران درفعالیت های مشاوره ای، تبلیغی، هیئت علمی دانشگاه و پست های اجرایی مشغول خدمت می باشند.

در این مراسم از خدمات مدیر پیشکسوت حوزه علمیه خواهران منطقه کاشان حاجیه خانم  یثربی تجلیل و تکریم به عمل آمد .

منبع: حوزه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر