کد خبر: 92570
A

قالیباف در بخش ICU کرونای بیمارستان امام خمینی: بنده مسئول هستم ولی بین مردم رفته‌ام/ فردا جلسه سران قوا را داریم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فردا جلسه سران قوا را داریم و به عنوان نماینده قوه مقننه در آن جلسه با توجه به این نظارت میدانی، مشکلات مربوط به مدیریت کرونا را مطرح خواهم کرد.

قالیباف در بخش ICU کرونای بیمارستان امام خمینی:  بنده مسئول هستم ولی بین مردم رفته‌ام/ فردا جلسه سران قوا را داریم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد باقر قالیباف در جلسه بررسی مشکلات کادر درمان با حضور مسئولان و کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره)، گفت: وظیفه اصلی مجلس نظارت است و نظارت میدانی یکی از وجوه اصلی آن است.

وی ادامه داد: ساعت دوازده ظهر امروز تصمیم گرفتیم در بیمارستان حضور پیدا کنیم و مشکلات را از نزدیک ببینیم.  

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فردا جلسه سران قوا را داریم و به عنوان نماینده قوه مقننه در آن جلسه با توجه به این نظارت میدانی، مشکلات را مطرح خواهم کرد، اظهار داشت: در هر چهار حوزه پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی باید تصمیم‌های جدی بگیریم.  

قالیباف بیان کرد: چهارشنبه نیز جلسه‌ای تخصصی با مسئولان بخش درمان کشور خواهیم داشت. ان‌شاءالله بازدید امروز در کنار جلسه سران قوا و جلسه تخصصی چهارشنبه برای رسیدن به یک جمع‌بندی عملیاتی در خصوص مدیریت کرونا کمک کند.

وی ادامه داد:ایثارگری، خود به حل بسیاری از مشکلات کمک می‌کند.اینجا کادر درمان از جان خود گذشته‌اند و همین خیر و برکت دارد.این دقیقا شبیه همان روحیه‌ای است که ما در سالهای دفاع مقدس دیدیم. وقتی ارتباط کادر درمان با بیماران را دیدم فضای ایثارگری را حس کردم.

رئیس مجلس عنوان کرد: بنده مسئول هستم ولی بین مردم رفته‌ام و می‌دانم که مردم قدردان کادر درمان هستند و در بیمارستان هم همه از کادر درمان تعریف و تمجید می‌کردند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر