کد خبر: 92614
A

عبدالله ناصری: قدرت یکدست می شود/ در انتخابات ۱۴۰۰ فقط اصول گرایان حضور دارند

عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب: تصمیم برای یکدست کردن قدرت از دی‌ماه ۹۶ شروع شد و با توجه به اتفاق‌هایی که در آبان‌ماه گذشته افتاد،‌ اصولگرایان عزم‌شان را جزم کردند تا به هر طریقی که ممکن است در سال ۱۴۰۰ نیز بعد از هشت سال به دولت برگردند.

عبدالله ناصری: قدرت یکدست می شود/ در انتخابات ۱۴۰۰ فقط اصول گرایان حضور دارند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگویی، با اشاره به محدودیت‌های اصلاح‌طلبان توسط شورای نگهبان اظهار داشت: کشور در شرایطی به استقبال انتخابات ۱۴۰۰ می‌رود که اصولگرایان وارد میدانی بی‌رقیب خواهند شد.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سخنانش گفت: با توجه به نتایج انتخابات در سال‌های ۹۲، ۹۴ و ۹۶ امور را طوری پیگیری می‌کنند که فضا برای یکدست شدن قدرت فراهم شود. در واقع اصولگرایان موفق شدند جامعه را از برجام ناامید کنند و پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای هم توانستند کارهایشان را پیگیری کنند.

 

ناصری افزود: در واقع تصمیم برای یکدست کردن قدرت از دی‌ماه ۹۶ شروع شد و با توجه به اتفاق‌هایی که در آبان‌ماه گذشته افتاد،‌ اصولگرایان عزم‌شان را جزم کردند تا به هر طریقی که ممکن است دست اصلاح‌طلبان را از مجلس کوتاه کنند که در پی آن بتوانند در سال ۱۴۰۰ نیز بعد از هشت سال به دولت برگردند.

 

منبع: اعتماد انلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر