کد خبر: 92749
A

ادعای تازه فعال سیاسی اصولگرا/ کوشکی: مردم با تَکرار خاتمی در دام روحانی افتادند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: سلبریتی‌ها دیگر نمی‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده پلکان قدرت طلبی اصلاح‌طلبان بشوند.

ادعای تازه فعال سیاسی اصولگرا/ کوشکی: مردم با تَکرار خاتمی در دام روحانی افتادند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد صادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه روحانی هیچ پایگاه اجتماعی واقعی در بین مردم نداشته است، اظهار کرد: مردم و حتی خود اصلاح طلبان هم می‌دانند، پایگاه اجتماعی روحانی یک جمعیت دو یا سه درصدی از اشرافیت سرمایه سالار در کشور به حساب می‌آید.

وی با اشاره بر اینکه این پایگاه اجتماعی قادر نبود روحانی را در سال 92 با 18 میلیون رای و در سال 96 با 23 میلیون رای وارد عرصه قدرت کند، افزود: روحانی پاهای خود بر شانه طبقه متوسط جامعه که پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان بودند، قرار داد و از همین طریق به قدرت رسید. طبقه‌ای که زودتر از همه ضربات تصمیمات اشتباه خودشان را خوردند.

کوشکی با تاکید بر اینکه همین طبقه متوسط در زمان روحانی به فقرای جامعه اضافه شدند، گفت: این عده هیچ گاه فراموش نمی کنند که با تَکرار خاتمی به دام روحانی افتادند؛ کسانی که با دستور خاتمی و سایر اصلاح طلبان پله‌ای برای به قدرت رسیدن روحانی شدند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه مردم به اصلاح طلبان و به خصوص خاتمی بی اعتماد شدند، بیان کرد: این عده کسانی هستند که بیشترین ضرر را از دولت روحانی دیده‌اند و جایگاه اقتصادی خود را در شرایط فعلی از دست دادند. عملا این طبقه متوسط تبدیل به طبقه فقیر جامعه شدند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان تمام ابزارها و امتیازات خودشان را خرج کرده‌اند، افزود: سلبریتی‌ها دیگر نمی‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده پلکان قدرت طلبی اصلاح طلبان شوند.

کوشکی با اشاره به سردرگمی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، عنوان کرد: در حال حاضر شاهد تنش ها و جنگ های پیاپی در میان اصلاح طلبان هستیم؛ تنها راه چاره این حزب، بازسازی خود از داخل و همچنین پایگاه اجتماعی خود در جامعه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر