کد خبر: 92992
A

نماینده نطنز: برخی از نماینده ها در سفر کاری به مشهد، خانواده شان را هم با خود به سفر آوردند

فیروزی درباره هزینه‌های متحمل شده بابت حضور خانواده نمایندگان در این سفر، گفت: هزینه خاصی نبود. نمایندگان در این سفر غذاهای معمولی مثل خورشت قیمه، عدسی ، عدس پلو و شله زرد و شله مشهدی می‌خوردند

نماینده نطنز: برخی از نماینده ها در سفر کاری به مشهد، خانواده شان را هم با خود به سفر آوردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رحمت‌الله فیروزی پوربادی نماینده نطنز در مجلس در گفت‌وگویی درباره سفر نمایندگان به مشهد، چنین توضیح داد که «جمعی از نمایندگان مجلس به عنوان اعضای فراکسیون محرومیت زدایی برای بازدید از پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین به مشهد سفر کردند. نمایندگان در این سفر با مسئولان و مقامات مشهد از جمله شهرداری محترم و همین طور آیت‌الله علم الهدی و ... درباره وضعیت مردم و مناطق محروم صحبت و دیدار کردند.»

وی افزود: «اعضای فراکسیون پیش از این نیز از مناطق محروم در استان خوزستان و همین طور چابهار بازدید کرده بودند و قرار است در آینده نزدیک سفرهای بعدی نیز انجام شود.»

فیروزی همچنین در پاسخ به این پرسش که بودجه این سفر از چه منبعی تامین شده است، گفت: «من اطلاعی از این موضوع ندارم.»

این نماینده نطنز در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری مشهد دعوت‌کننده این سفر نمایندگان بوده است، گفت: این سفر با نظر آقای قاضی‌زاده هاشمی انجام شد و ایشان به نمایندگان این سفر را اطلاع دادند و ایشان دعوت کردند که ما به مشهد برویم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود برخی نمایندگان با خانواده و همراه عازم مشهد شده بودند، تصریح کرد: بله این اتفاق افتاد و برخی با خانواده و برخی تنها و مجردی در این سفر حاضر شدند.

فیروزی درباره هزینه‌های متحمل شده بابت حضور خانواده نمایندگان در این سفر، گفت: هزینه خاصی نبود. نمایندگان در این سفر غذاهای معمولی مثل خورشت قیمه، عدسی ، عدس پلو و شله زرد و شله مشهدی می‌خوردند. اصلا در این سفر چیز خاصی نبود که نمایندگان بخواهند دنبال آن باشند.

منبع: انتخاب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر