کد خبر: 93102
A

انتقاد آیت الله امجد از امام جمعه موقت تهران/ سزاوار نیست عمامه به‌سرها بخاطر رضای این و آن حق‌پوشی و حق‌کشی کنند/ متأسفانه شما و امثال شما خدا را در نظر ندارید

آیت الله محمود امجد در یادداشتی به اظهار نظر حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی درباره‌ی گناه مردم در توقف برگزاری اربعین به دلیل کرونا پاسخ داد.

انتقاد آیت الله امجد از امام جمعه موقت تهران/ سزاوار نیست عمامه به‌سرها بخاطر رضای این و آن حق‌پوشی و حق‌کشی کنند/ متأسفانه شما و امثال شما خدا را در نظر ندارید

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله محمود امجد در یادداشتی به اظهار نظر حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی درباره‌ی گناه مردم در توقف برگزاری اربعین به دلیل کرونا پاسخ داد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شنیدم آقای صدیقی این بلای کرونا را مانع توفیق زیارت اربعین دانسته و علتش را گناهان مردم می‌داند. گویا آقای صدیقی امثال ما آخوندها را تافته جدا بافته و مبرّا می‌داند و دیگران سبب و علت بلا هستند ؟!

ناگفته نماند اگر بخاطر این حق‌پوشی و حق‌کشی که ما آخوندها داریم خدای تعالی بخواهد به عدل‌اش رفتار کند همه ما باید نابود شویم .

شخص شما در حضور من مردم بی گناه را بغاة دانستید .این مردم مظلوم بی پناه چه گناهی دارند که هرگونه ظلم و جور و ستم ببینند، مقصر و محکوم هم باشند؟!

سزاوار نیست عمامه به‌سرها بخاطر رضای این و آن حق‌پوشی و حق‌کشی کنند .

این منصب امامت جمعه‌ اگر در دفاع از حقوق مردم نباشد بزرگ‌ترین گناه است .امام جمعه باید روشنگر جامعه باشد .
زیارت اربعین برای نجات از جهالت و ضلالت است.

متأسفانه شما و امثال شما خدا را در نظر ندارید. بدانید قیامتی هست و به حساب همه رسیدگی می‌شود.
این زندگی دو روزه دنیا ارزش ندارد که انسان خود را خوار و پست کند و دنیای دنی ناچیز را به سعادت ابدی ترجیح دهد.

به جاست که من و امثال شما حرف نزنیم و در خلوت با تضرع و زاری با حقیقت و صداقت رو به خدا آوریم و دل از دنیا بکنیم و از همه کردارها و گفتارهای ناروای خودمان توبه کنیم و بیش از این در اغفال و سرگردانی مردم تلاش نکنیم.
دریغا که مشغول باطل شدیم

زحق دور ماندیم و غافل شدیم

السلام علی من اتبع الهدی

محمود امجد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر