کد خبر: 93116
A

قالیباف با سفرهای استانی می خواهد به اهل نظر پیام بدهد!

یکی از ارگان های رسانه ای محمدباقر قالیباف با انتشار گزارش درباره سفرهای استانی قالیباف مدعی شده که او به دنبال ارسال پیام به "اهل نظر" است. شاید منظور ارگان تبلیغاتی قالیباف برخی مسئولان کشور و مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات است. ظاهراً حرص و و طمع قالیباف برای رئیس جمهور شدن تیم رسانه ای او را به مجبور به نوشتن چنین چیزی کرده هر چند این اقدامات نمایشی از شهردار سابق بعید نیست. این روزنامه نوشته است: قالیباف در اولین قدم، خوزستان را برای این امر انتخاب کرد؛ سفری که البته با حواشی ریز و درشتی از سوی نیروهای منتسب به دولت اعتدال همراه شد.

قالیباف با سفرهای استانی می خواهد به اهل نظر پیام بدهد!

به گزارش دیده بان ایران؛ یکی از ارگان های رسانه ای محمدباقر قالیباف با انتشار گزارش درباره سفرهای استانی قالیباف مدعی شده که او به دنبال ارسال پیام به "اهل نظر" است. شاید منظور ارگان تبلیغاتی قالیباف برخی مسئولان کشور و مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات است. 

روزنامه صبح نو رسانه نزدیک به جریان محمدباقر قالیباف با تحت پوش دادن سفر رئیس مجلس یازدهم به استان سیستان وبلوچستان نوشت: همانطور که اعلام شد، سفر به استان سیستان و بلوچستان دومین مقصد رییس مجلس برای اعمال نظارت میدانی بود. قالیباف در اولین قدم، خوزستان را برای این امر انتخاب کرد؛ سفری که البته با حواشی ریز و درشتی از سوی نیروهای منتسب به دولت اعتدال همراه شد.

 

این نیروها سعی داشتند اقدامات میدانی قالیباف و حضور در میان مردم نقاط حاشیه‌‌ای خوزستان را سیاسی و معطوف به انتخابات جا بیندازند. این نیروهای بهانه‌گیر، بعدها حتی مردم‌گرایی رییس مجلس و شنیدن چهره به چهره مشکلات ایشان را با توجه به پاندمی کرونا، امری خلاف عقلانیت دانستند و مدعی شدند که زیر پا گذاشتن پروتکل‌ها، نه مردمی بودن بلکه جدایی از مردم را به اذهان متبادر می‌کند. این درحالی است که همگان بر این شرط عقلانی واقف‌اند که در شرایط استثنایی و غیرمعمول، از قضا اگر مقامات عالی‌رتبه یک نظام سیاسی دل به جریان خروشان یک رودخانه بسپارند و برای آرام‌کردن آن، قدمی بردارند، امری نه غیرعقلانی بلکه از قضا، عین عقلانیت به شمار خواهد آمد. 
قالیباف با انتخاب مناطق حاشیه‌‌ای و کمتربرخوردار و سفر به آنها از جمله به خوزستان و سپس سیستان و بلوچستان، دارد پیامی معنادار به اهل نظر منتقل می‌کند و آن اینکه برای حل مشکلات و معضلات، یکجانشینی و محبوس‌کردن خود در چارچوب‌‌‌های مدیریتی منسوخ، نه‌تنها گرهی باز نخواهد کرد بلکه بر گره‌‌‌های موجود نیز می‌‌افزاید. باید دید پس از سیستان و بلوچستان، مقصد بعدی رییس مجلس کجاست. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر