کد خبر: 93178
A

محمود واعظی: چین دیگر چین گذشته نیست

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: هر مدیر دولتی از یک رده‌ای به بالا اگر در موردش ادعایی باشد و شکایتی صورت بگیرد در نهاد ریاست جمهوری رسیدگی می‌شود و این اتفاق جدیدی نیست.

محمود واعظی: چین دیگر چین گذشته نیست

به گزارش دیده بان ایران، محمود واعظی رییس دفتر رئیس‌جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با آمار سازمان بازرسی کل کشور از مدیران متخلف در نهاد ریاست جمهوری، اظهار داشت: بر اساس قانونی که برای رسیدگی به تخلفات است همه تخلفات کارمندان در بخش تخلفات وزارتخانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و به دلیل اینکه اعمال نفوذ نشود و به تخلفات خوب رسیدگی شود در نهاد ریاست‌جمهوری کمیته‌های مختلف داریم که به تخلفات رسیدگی می‌کنند و طبق روال انجام می‌شود، بنابراین اتفاق جدیدی نیافتاده است.

وی عنوان کرد: در دولت‌های مختلف که شکایت‌های مختلف از مدیران در نهاد ریاست جمهوری بررسی می‌شود. من تعداد را نمی‌دانم. این پرونده‌ها یک جا نمی‌آیند و مانند پرونده‌هایی است که هر جایی می‌آید. هر مدیری از یک رده‌ای به بالا اگر در موردش ادعایی است باید در نهاد ریاست جمهوری رسیدگی شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در رابطه با سفر ظریف به چین گفت: سفر ایشان سفر بسیار خوبی بود و ایشان بسیار جامع هم در ارتباط با مسائل دوجانبه، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به خوبی بحث کردند. در این سفر در ارتباط با مسائل منطقه بحث کردند و طبیعتاً موضوع تحولات منطقه ما هم برای ایران و هم برای چین مهم است.

واعظی گفت: چین دیگر چین گذشته نیست و به دلیل نوع ارتباطات اقتصادی که با دیگر کشورها دارد، امنیت و ثبات برایش مهم است و با جدیت مسائل را رصد می‌کند. چین ایران را شریک خوب خود برای مسائل اقتصادی و حتی سیاسی می‌داند. در مجموع سفر چین سفر موفقی است و گزارش ایشان از سفر این بود که گشایش خوبی پیش خواهد آمد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر