کد خبر: 93190
A

محمدتقی فاضل میبدی: اسلامی که در صداوسیما تبلیغ می شود، اسلام خوارج است

استاد دانشکده مفید قم: فردی که این سخنان را در آنتن رسانه ملی می زند یا عمداً این موارد را مطرح می کند تا آبروی اسلام را ببرد که جهل است، یا اینکه روی اظهاراتش دقت لازم را ندارد. که در هر صورت فرقی نمی کند چون اشکالات انتشار این سخنان متوجه مسئولان و آن کارشناس مذهبی تلویزیون است.

محمدتقی فاضل میبدی: اسلامی که در صداوسیما تبلیغ می شود، اسلام خوارج است

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اظهارات حجت الاسلام محمد شجاعی مدیرعامل موسسه منتظران مهدی مبنی بر اینکه «از زمان تولد پیغمبر؛ انقلاب اسلامی ایران دیده شده است و جبرئیل با اخبار انقلاب اسلامی ایران حضرت زهرا (س) را آرام می‌کرد!» گفت: این اخبار جعل و کذب محض است و حتی اینکه گفته می شود در حین تولد پیامبر اسلام ۱۴ کنگره کاخ کسری فرو ریخته است هم هیچ سندی ندارد و با عقل جور در نمی آید و دروغ است.

 

وی ادامه داد: تاریخ این موارد را تایید نمی کند و متاسفانه طی این سالها این جعلیات در صداوسیما رواج پیدا کرده که در نهایت باعث بدبینی به دین، اسلام و قرآن می شود. ای کاش آن دست از بزرگانی که می گویند روی دوچرخه سواری زنان حساسیت دارند و می گویند دوچرخه سواری زنان حرام است جلوی این موارد را می گرفتند و روی این نوع اظهارات هم حساس بودند. اما متاسفانه کسی فریادش بلند نمی شود.

 

استاد دانشکده مفید قم تصریح کرد: فردی که این سخنان را در آنتن رسانه ملی می زند یا عمداً این موارد را مطرح می کند تا آبروی اسلام را ببرد که جهل است، یا اینکه روی اظهاراتش دقت لازم را ندارد. که در هر صورت فرقی نمی کند چون اشکالات انتشار این سخنان متوجه مسئولان و آن کارشناس مذهبی تلویزیون است.

 

محمدتقی فاضل میبدی با اشاره به این که اینگونه اظهارات از صداوسیما مسبوق به سابقه بوده افزود: من نمی دانم یک جریان نفوذی خارجی در صداوسیما حضور دارند و می خواهند اسلام را خراب کنند یا اینکه جهل و خرافه در صداوسیما نفوذ کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اسلامی که در صداوسیما تبلیغ می شود اسلام نیست. این اسلام گاهی اسلام خوارج، گاهی اسلام منافقین صدر اسلام و گاهی اسلام تحریف شده، روی هم رفته امام حسین(ع) و اسلامی که از صداوسیما برای مخاطبان توصیف می شود به نظر من آن اسلام و امام حسین(ع) واقعی نیست که ما در تاریخ می شناسیم و شناختیم و مردم به آن اعتقاد و ایمان دارند.

 

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به این سئوال که چه راهکاری برای جلوگیری از اینگونه اظهارنظر ها در صداوسیما وجود دارد گفت: علمای اسلام که منتظر نشسته اند که نخ موی یک خانمی پیدا شود تا سر آن فریاد بکشند یا یک خانمی مثلا در ورزشگاه پیدا شود و فریاد وا اسلاما سر دهند خب بیایند سر اینها فریاد بکشند که این سخنان را از تریبون رسمی کشور نشر می دهند.

 

فاضل میبدی گفت: صداوسیمایی که در آن آواز ملکوتی شجریان خوانده نمی شود اما یک مداحی می آید با ریتم های امروزی بسیار زشت، آهنگ های بسیار نامطلوب و با آن اشعار بسیار بی مفهوم به نام امام حسین(ع) می خواند کسی جلوی آن را نمی گیرد، نتیجه اَش همین می شود که ملاحظه می کنیم.

منبع: مـــــدآرا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر