کد خبر: 93214
A

حسن روحانی چه کاره، کدام مملکت است؟

روحانی طی سه سال گذشته بارها و بارها صحبت هایی را به زبان آورد که به گفته بسیاری از کاربران به نظر می رسد او رئیس جمهور هر کشوری هست به جز ایران! او امروز هم درباره پایان تحریم تسلیحاتی به مردم مژده داد که از روز یکشنبه جمهوری اسلامی ایران میتواند هم سلاح بفروشد، هم بخرد. اظهاراتی که واکنش بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.

حسن روحانی چه کاره، کدام مملکت است؟

به گزارش دیده بان ایران، رسانه های کشور صبح امروز را با انتشار توییت توهین آمیز علی‌اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس آغاز کردند. این نماینده مجلس انقلابی خطاب به حسن روحانی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشته بود: «او آنقدر وقیح است که ملت خویش را به مسخره گرفته است! کشور به حال خود رها شده و مردم در تامین مایحتاج خویش درمانده اند و زیر خط فقر درست و پا می زنند. رئیس جمهور در بند حفظ حفط ریش خویش است! اف بر تو باد که ملتی را شرمنده کرده ای.»

اشاره این نماینده به تصاویری است که روز گذشته از جلسه روحانی منتشر شد. رئیس جمهور در جلسه صبح ستادملی مبارزه با کرونا از ماسکی استفاده کرد که از نظر شکل و شمایل عجیب به نظر می رسید اما با انتشار آن به شکل وسیع مشخص شد که این ماسک آنچنان هم عجیب نبود. اما نماینده سبزوار عقیده دارد که استفاده از این نوع ماسک توسط حسن روحانی به دلیل بهم نخوردن مدل ریش رئیس جمهور بوده است.

photo_2020-10-14_19-09-25

این در حالی است که علیرضا معزی، معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رئیس جمهور در واکنش به توییت این نماینده مجلس نوشت: دهان دریدگی شاید چندصباحی شیوه سیاست ورزی باشد اما تا همیشه نشانه فرومایگی است. 

با این حال جنگ توییتری منتقدان بَد بدنِ منتقدان دولت دوازدهم به این جا هم ختم نشد، عصر امروز جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف کشور و معاون مرکزی پژوهش های مجلس یازدهم در واکنش به صحبت‌های امروز روحانی در تویبترش نوشت: ‌امروز باز آقای روحانی از صلح امام حسن علیه السلام صحبت کرده اند. قاعدتاً ایشان در این تشبیه خود را معاویه نمی‌داند. ماهم به نظر ایشان احترام می‌کنیم و معتقدیم صلح کند و کنار برود تا یک معاویه رییس جمهور شود شاید معاویه احتمالی کشور را درست اداره کند.

 

حسن روحانی امروز گفته بود که وقتی برخی از اصحاب امام حسن (ع) آمدند و با زبان معترضانه که چرا صلح کردی، چرا در برابر طرف شما پیمان را امضا کردید، حضرت فرمودند، جامعه اسلامی که فقط شما ۱۰ نفر نیستید، شما ۲۰ نفری که اینجا نزد من آمدید که فقط دنیا اسلام نیستید. من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع جامعه صلح می‌خواهند و وقتی که مردم این را می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم. 

مشخص نیست مخاطب رئیس جمهور چه کسی یا کسانی هستند، اما آنچه که این روزها به وفور در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود تمسخر منتخب ملتی است که حداقل در بزنگاه های مهم سه سال گذشته طرف اکثریت مردم نایستاد و ترجیح داد در قرنطینهِ خود، امور را اداره کند.

روحانی طی سه سال گذشته بارها و بارها صحبت هایی را به زبان آورد که به گفته بسیاری از کاربران به نظر می رسد او رئیس جمهور هر کشوری هست به جز ایران! او امروز هم درباره پایان تحریم تسلیحاتی به مردم مژده داد که از روز یکشنبه جمهوری اسلامی ایران میتواند هم سلاح بفروشد، هم بخرد. اظهاراتی که واکنش بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت. تاجاییکه محمدعلی ابطحی در توییترش نوشت: آقای روحانی! مردم نان ندارند بخورند؟ سلاح!!

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر