کد خبر: 93570
A

آیت‌الله مکارم شیرازی: حفظ نظام عبادت است

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: ناجا بایستی در مقابل سم‌پاشی‌های فضای مجازی بسیار هوشمندانه برخورد کند گرچه خوشبختانه مردم ما به آنها اعتنایی نمی‌کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی: حفظ نظام عبادت است

به گزارش دیده بان ایران؛ آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفت: ناجا بایستی در مقابل سم‌پاشی‌های فضای مجازی بسیار هوشمندانه برخورد کند گرچه خوشبختانه مردم ما به آنها اعتنایی نمی‌کنند.


آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، عنوان داشت: مساله مهمی که باید مورد توجه شما باشد بحث پیشگیری است چراکه پیشگیری بهتر از درمان است.

 

این مجع تقلید با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی بایستی عوامل جرم‌زا و آسیب‌زا را در سطح جامعه‌شناسایی کند و به آنها توجه داشته باشد، گفت: توجه به مسائل فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی در این خصوص بسیار حائز اهمیت است گرچه سازمان‌های فرهنگی مانند صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص برای ارتقاء آموزش همگانی بایستی در کنار نیروی انتظامی قرار بگیرد.

 

این مرجع تقلید با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی یک نیروی محبوب مردمی است و اقدامات آن مورد تایید و حمایت است گفت: شما بیشترین سطح تماس با مردم را دارید و به همین دلیل اقدامات شایسته شما باعث شده که مردم شما را دوست داشته باشند؛ گرچه عواملی هستند که در کار شما خلل وارد می‌کنند نبایستی به آنها اعتنا کنید و کار خودتان را انجام دهید.

 

وی با اشاره به اهمیت شهرستان قم به عنوان پایگاه علمی تشییع، افزود: مردم انتظار دارند که قم یک شهر پاک و عاری از آسیب‌های اجتماعی باشد که در این زمینه گرچه همکاران شما تلاش‌های خوبی انجام داده اند اما بایستی بیشتر توجه شود.

 

آیت‌الله مکارم شیرازی بیان کرد: حفظ نظام عبادت است و نیروی انتظامی سهم مهمی در حفظ نظام جمهوری اسلامی دارد و این حساسیت را باید برای نیروهای تحت امر خود ایجاد کنید.

 

منبع: خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر