کد خبر: 93694
A

نماینده مجلس: بیمه هزینه بستری بیماران در اتاق‌های ICU را به بیمارستان‌ها پرداخت نمی‌کند

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بیمارستان‌ها سرویس ICU به بیماران می‌دهند اما پولی از سوی بیمه به آنها پرداخت نمی‌شود.

نماینده مجلس: بیمه هزینه بستری بیماران در اتاق‌های ICU را به بیمارستان‌ها پرداخت نمی‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ همایون سامیح نجف آبادی درباره دلایل افزایش شمار جان‌باختگان و مبتلایان به کرونا گفت: دولت هر کاری که از دستش برآمده تاکنون انجام داده است، خدمات بیمارستانی در حداکثر توان به مردم ارائه می‌شود. کادر پزشکی هم هرچه در توان داشته تا به امروز در راه خدمت رسانی به مردم گذاشته است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بسیاری از بیمارستان‌های دولتی ICU  و تخت‌ها  را ۳ تا ۴ برابر اضافه کردند، عنوان کرد: امروز  بیمارستان‌ها سرویس ICU به بیماران می‌دهند اما پولی از سوی بیمه به آنها پرداخت نمی‌شود ولی با این وجود خدمت خودشان را ادامه می‌دهند. 

وی تاکید کرد: مشکل اساسی ما فرهنگی است؛ مردم هنوز رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگرفتند و همین باعث می‌شود تعداد بیماران ما بسیار زیاد شود و فوتی‌ها افزایش باید، متاسفانه تا زمانی که این اشخاص خودشان مبتلا نشوند متوجه خطرات بیماری نمی‌شوند.

نجف‌آبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که دولت برای تعطیلات پیش رو چه اقداماتی انجام داده، بیان کرد: از دو روز قبلش باید تمام راه‌ها را ببندند و دو روز بعد از تعطیلات باز کنند، البته به نظر من مجوز راه ندادن به شهرها می‌تواند به مدت یک هفته یا بیشتر تمدید شود.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر