کد خبر: 93696
A

حجت الاسلام سلیمی: خارج نشینان با پول‌‌ برخی کشورهای منطقه، به دنبال تعلیق ورزش ایران هستند/ از دیپلماسی پارلمانی برای شکست این پروژه استفاده می کنیم

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای تا دیروز می گفتند ورزش سیاسی نیست و نباید نگاه سیاسی به این مقوله داشت اما امروز خودشان نگاه سیاسی به ورزش دارند.

حجت الاسلام سلیمی: خارج نشینان با پول‌‌ برخی کشورهای منطقه، به دنبال تعلیق ورزش ایران هستند/  از دیپلماسی پارلمانی برای شکست این پروژه استفاده می کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره اینکه برخی افراد این روزها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خارج از کشور مسئله تعلیق ورزش ایران را مطرح می‌کنند، گفت: این‌ها سالیان سال فریاد می‌زدند ورزش سیاسی نیست اما چطور امروز تا این اندازه نگاه سیاسی به مسائل مختلف ورزش می‌کنند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رفتارهای امروزشان، نشان می‌دهد که فقط دروغ می‌گویند و از هر ابزاری برای مقاصد خودشان و کشورهای غربی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به رفتار بعضی از کشورهای منطقه در قبال ایران گفت: می‌دانید بعضی از کشورهای منطقه متاسفانه با ریخت و پاش‌های عجیبی که انجام داده‌اند، به تعبیر شفاف با دادن رشوه و پول‌پاشی‌هایی که می‌کنند بعضی از سازمان‌های بین‌المللی تصمیم‌گیرنده در حوزه ورزش را تابع تصمیمات خودشان کرده‌اند که این کار دور از شأن ورزش است و باید بررسی کرد که چرا کسانی که دم از جوانمردی و ورزش می‌زنند، این رفتارهای سخیف را انجام می‌دهند.

نماینده مردم محلات با اشاره به اینکه تعدادی از خارج نشینان با پول‌‌ برخی کشورهای منطقه، به دنبال تعلیق ورزش ایران هستند، خاطرنشان کرد: می‌توان از دیپلماسی پارلمانی برای شکست دادن شیطنت‌ها و شرارت‌ها استفاده کرد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا همراه با دیپلماسی پارلمانی و حقوقی از ورزش ایران حمایت کند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر