کد خبر: 93790
A

ایرج ندیمی: باید قبول کنیم شرایطمان نه فقط در عرصه سیاست داخلی که در دنیا عادی نیست

یک فعال سیاسی گفت: درست است که با انتقادات سالم نوع مدیریت مسئولین ارتقاء پیدا می کند اما نباید به گونه ای عمل کنیم که موجبات سو برداشت دشمنان را فراهم کند.

ایرج ندیمی: باید قبول کنیم شرایطمان نه فقط در عرصه سیاست داخلی که در دنیا عادی نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ ایرج ندیمی در ارتباط با ضرورت همکاری همه جانبه قوا با یکدیگر و پرهیز از هرگونه تشنج در شرایط فعلی کشور اظهار کرد: اصل تفکیک قوا یک اصل ضروری و غیر قابل چشم پوشی است؛ این اصل اما بر ضرورت همدلی و همکاری سه قوه با یکدیگر نیز تاکید و آنان را از ایجاد تشنج های سیاسی منع می کند. 

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که کرونا از یک سو و فشارهای بین المللی از سوی دیگر اداره کشور را مختل کرده است، همه ما باید ید واحده و جریان متحد باشیم.

این نماینده سابق مجلس گفت: درست است که با انتقادات سالم نوع مدیریت مسئولین ارتقا پیدا می کند اما نباید به گونه ای عمل کنیم که موجبات سو برداشت دشمنان را فراهم کند. بالاخره مشکلات درون خانوادت همواره وجود دارد اما باید این مشکلات طوری مدیرت شوند که موجب افزایش مسائل نشود.

وی تصریح کرد: دشمنان نباید فکر کنند که می توانند از مشکلات و اختلافات مسئولین سوء استفاده کنند؛ چراکه آن ها همواره نشان دادند که با استفاده از  اختلافات درون نظام معضلاتی  از جنس تحریم را برای ما بوجود می آورند. 

ندیمی گفت:  باید قبول کنیم شرایطمان نه فقط در عرصه سیاست داخلی که در دنیا عادی نیست. هر عنوان اختلافی می تواند دستمایه اهداف شوم دشمنان شود. پس بر همگان واجب است در بیان نظرات سیاسی خود و یا ابراز انتقاداتشان مدیریتی داشته باشند تا بر مشکلات برون مرزی و درون مرزی نیافزایند. 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر