کد خبر: 93841
A

آصفری: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه دخالتی در روند انتخابات آمریکا ندارد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب به اظهارات پمپئو مبنی بر اینکه «ایران به دنبال تضعیف انتخابات آمریکا است» اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه دخالتی در روند انتخابات آمریکا ندارد و البته هیچگونه سندی نیز دال بر دخالت کشورمان در انتخابات ایالات‌ متحده وجود ندارد.

آصفری: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه دخالتی در روند انتخابات آمریکا ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه دخالتی در روند انتخابات آمریکا ندارد و مطرح شدن چنین مسائلی از اساس دروغین و غیرمنطقی است.

 

محمدحسن آصفری به اظهارات پمپئو مبنی بر اینکه «ایران به دنبال تضعیف انتخابات آمریکا است» اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه دخالتی در روند انتخابات آمریکا ندارد و البته هیچگونه سندی نیز دال بر دخالت کشورمان در انتخابات ایالات‌ متحده وجود ندارد.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: مطرح کردن چنین اظهارنظرهایی نشان ازیک سناریوی از پیش تعیین شده دارد و بیشتر به دنبال این هستند که با چنین صحبت‌هایی فشار حداکثری را علیه کشورمان بیشتر کنند و همچنین به واسطه اینچنین مسائلی مجددا در مجامع بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی ایران قطعنامه صادر کنند.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات پمپئو مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: ایران هیچ دخالتی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نداشته و برنامه‌ای هم برای دخالت در انتخابات ایالات متحده ندارد هرچند که آمریکایی‌ها همیشه در تلاش بوده‌اند در انتخابات ایران اقدامات مداخله جویانه ای داشته باشند و به شکلی انتخابات‌های کشورمان را تحت شعاع مسائل سیاسی خودشان قرار بدهند.

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها در انتخابات سال ۸۸ جمهوری اسلامی ایران دخالت کردند و منجر به فتنه شد و البته می‌خواستند در انتخابات‌های دیگر نیز دخالت کنند تا اهداف خود را پیاده کنند و نهایتا حضور مردم را پای صندوق‌های رای کمرنگ کنند؛ لذا موضوع مطرح شده از سوی وزیر امور خارجه آمریکا از اساس و پایه غیرمنطقی و دروغین است.

 

منبع: خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر