کد خبر: 93844
A
دیده بان ایران بررسی کرد؛

جزییات فعالیت انتخاباتی اطرافیان احمدی نژاد برای تصاحب شورای شهر تهران/ مرتضی تمدن کاندیدای شهرداری

درحالی که محمود احمدی‌نژاد رویکرد انتخاباتی اش در ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را تاکنون مشخص نکرده است، اخبار فعالیت های دوستانش نشان می دهد آن ها به دنبال بازگشت به قدرت از همان جایی هستند که به ریاست جمهوری رسیدند: شهرداری تهران!

جزییات فعالیت انتخاباتی اطرافیان احمدی نژاد برای تصاحب شورای شهر تهران/ مرتضی تمدن کاندیدای شهرداری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  جمعی از اطرافیان محمود احمدی نژاد به درحال آماده سازی برای مشارکت در انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ هستند تا بتوانند شهردار مورد نظر خود را بر صندلی شهرداری بنشانند.

گفته می شود این طیف حول محور مرتضی تمدن استاندار سابق تهران جمع شده و مشغول ارزیابی برنامه ها، رویکردها و همچنین کاندیدا های خود هستند. عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر سابق کار در دولت دهم، شهرداران مناطق تهران در دوره احمدی نژاد از جمله افراد این طیف هستند. 

مرتضی تمدن که از مدیریت در صداوسیمای قم و خراسان به نمایندگی مجلس و سپس استانداری تهران در زمان احمدی نژاد رسید و رابطه ی دوستانه اش را با او حفظ کرد، نامزد احمدی نژادی ها برای شهرداری تهران است.

جریان نزدیک به احمدی نژاد در سال ۹۲ لیست زنده باد بهار را به سرلیستی عبدالرضا شیخ الاسلامی و پروین احمدی نژاد منتشر کرده بود که البته که از راهیابی به خیابان بهشت بازماندند. اکنون به نظر می رسد این طیف می خواهند با برند احمدی نژاد لیست جدیدی را معرفی کنند. 

وقایع تلخ کهریزک در سال ۱۳۸۸ و حمله به سفارت انگلیس از جمله اتفاقات دوره ی استانداری تمدن در تهران است.

منبع: دیده بان ایران

345388_755

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر