کد خبر: 9389
A

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: سخنان کریمی قدوسی درباره اظهارات ظریف کذب محض است/ ظریف آنقدر شهامت دارد که شفاف حرفش را بزند

وقتی کمیسیون سخنگو و رییس دارد، درست نیست که یکی از اعضا که حتی در جلسه هم حضور نداشته، صحبت‌های مطرح شده در کمیسیون را رسانه‌ای کند. این عمل غیراخلاقی و خلاف پروتکل است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: سخنان کریمی قدوسی درباره اظهارات ظریف کذب محض است/ ظریف آنقدر شهامت دارد که شفاف حرفش را بزند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اقدام کریمی قدوسی در انتشار اظهارات منتسب به وزیر امور خارجه را غیر اخلاقی خواند و گفت: سخنان آقای کریمی قدوسی در مورد حرف‌هایی که آقای ظریف در نشست کمیسیون بیان کرده کذب محض است

علیرضا رحیمی در جمع خبرنگاران در واکنش به اقدام کریمی قدوسی در انتشار اظهارات منتسب به وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دو روز پیش کمیسیون طبق جلسات معمول که هر دو ماه یکبار با وزیر امور خارجه دارد، تشکیل شد و در این جلسه وزیر به همراه تمام معاونین خود حضور پیدا کرد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: در این جلسه مطالبی در مورد برجام، نحوه اجرایی دستور رییس جمهور در مورد پیشران‌ها، سوریه و سایر تحولات جهانی بحث شد. 

وی تصریح کرد: این جلسه کاملا محرمانه بود و آقای ظریف تاکید داشتند که مطالبی که در این جلسه بیان می‌شود در جهت آگاهی اعضای کمیسیون و محرمانه است. 

نماینده مردم تهران با انتقاد از اظهارات کریمی قدوسی گفت: وقتی کمیسیون سخنگو و رییس دارد، درست نیست که یکی از اعضا که حتی در جلسه هم حضور نداشته، صحبت‌های مطرح شده در کمیسیون را رسانه‌ای کند. این عمل غیراخلاقی و خلاف پروتکل است. 

وی تصریح کرد: بنده اظهارات منتسب به آقای ظریف را که آقای کریمی قدوسی منتشر کرده و به صورت برگه‌های کوچک در بین خبرنگاران پخش شده را کاملا تکذیب می‌کنم و تاکید دارم این سخنان کذب محض است. 

رحیمی در پایان گفت: ‌ آقای ظریف آنقدر شهامت دارد که نه تنها با مسئولان بلکه با مردم هم به صورت شفاف شرایط را مطرح کند و در بین وزرا ایشان یکی از شجاع‌ترین و مدبر‌ترین اعضا است که در دولت یازدهم حضور دارد.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر