کد خبر: 94328
A

حجت الاسلام پژمانفر: کمیسیون اصل ۹۰ به ماجرای یک میلیارد یوروی ویژه کرونا ورود کرده/ مستنداتی وجود دارد که از این پول برای خرید ساختمان دانشکده استفاده شده است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: این کمیسیون پرونده‌ای در خصوص نحوه هزینه‌کرد و توزیع مبلغ یک‌میلیارد یورویی برداشت‌شده از صندوق توسعه ملی در جهت مقابله کرونا تشکیل داده است.

حجت الاسلام پژمانفر: کمیسیون اصل ۹۰ به ماجرای یک میلیارد یوروی ویژه کرونا ورود کرده/ مستنداتی وجود دارد که از این پول برای خرید ساختمان دانشکده استفاده شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره ورود این کمیسیون به موضوع ابهامات نحوه توزیع یک‌میلیارد یوروی برداشت‌شده از صندوق توسعه ملی برای مقابله باکرونا اظهارداشت: کمیسیون اصل 90 به این موضوع ورود پیدا کرده و در ارتباط با مبلغ یک میلیارد یورویی که از صندوق توسعه ملی به بخش سلامت برای مقابله با کرونا اختصاص یافته در حال تهیه گزارش است تا مشخص شود که این مبلغ در کجاها مصرف شده و در هر استان به چه صورتی توزیع شده است. همه موارد در این خصوص بررسی می‌شود تا بتوان به یک جمع بندی رسید.

 

وی درباره صحبت های اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اعلام و انتشار گزارش هزینه کرد یک میلیارد یورویی که برای مقابله کرونا در نظر گرفته شده، گفت: توضیحاتی که ارائه می‌دهند باید قانع کننده باشد، البته هنوز توضیحی قانع کننده‌ای در این خصوص داده نشده که بتواند نگرانی‌ها را در این زمینه برطرف کند.

 

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به پیگیری های این کمیسیون در خصوص سرنوشت یک‌میلیارد یورویی که برای مقابله با کرونا اختصاص یافته، بیان کرد: این کمیسیون پرونده‌ای در خصوص نحوه هزینه‌کرد و توزیع مبلغ برداشت‌شده از صندوق توسعه ملی در جهت مقابله کرونا تشکیل داده تا بتواند مسیر طی شده را روشن کند و یک دلیل واضح برای این هزینه ها بدست آورد. بعد از بررسی ها گزارش آن تهیه می شود و  احتمالا در صحن علنی هم قرات شود.

 

پژمانفر در پایان درباره طرح برخی ادعاها درخصوص تخصیص اعتبار مورد نظر برای تکمیل ساختمان دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه شهید بهشتی، تصریح کرد: این موضوع هم یکی از مسائلی است که در حال حاضر مطرح است باید درباره هزینه هایی که در اینجا مصرف شده پاسخگو باشند. به هر حال مستنداتی در ارتباط با این موضوع ارائه شده که باید بررسی ها را کامل کرد تا بتوان نسبت به آن اظهار نظر دقیق کرد.

منبع: جهان نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر