کد خبر: 94403
A

عصبانیت خبرگزاری منسوب به سپاه از «جعفر شیرعلی نیا»/ شما دعوت کنید من با جانشین فرمانده سپاه مناظره می کنم

این پژوهشگر جنگ نوشت: شاید خبرگزاری تسنیم راست می‌گوید و من دعوت به مناظره شده‌ام، اما خودم خبر ندارم. اما اگر راست نگفته باشند باید نگران باشند؛ که دروغ کلیدِ ورود به دنیای پلیدی‌هاست.

عصبانیت خبرگزاری منسوب به سپاه از «جعفر شیرعلی نیا»/ شما دعوت کنید من با جانشین فرمانده سپاه مناظره می کنم

 

به گزارش دیده بان ایران؛ جعفر شیرعلی نیا در کانال تلگرامی اش نوشت: در دو سال گذشته بارها تقاضای مصاحبه‌ی خبرگزاری تسنیم را رد کرده‌ام.

امسال خبرنگار این خبرگزاری (که گفته می‌شود خبرگزاری متعلق به سپاه است) اصرار کرد و پذیرفتم، اما گفتم مجانی مصاحبه نمی‌کنم. نتوانستند یا نخواستند هزینه‌ی مصاحبه را تامین کنند. 

حالا، چند روز پس از انتشار یادداشت «سخنی صریح با جانشین فرمانده کل سپاه» و دعوت از جانشین فرمانده کل سپاه به مناظره و گفت‌وگو، این خبرگزاری مطلبی در تمجید از مناظره نوشته و جالب این که در بخشی از این مطلب آمده:

«تجربه‌ی چند مناظره‌ی برگزارشده، که در ابتدای این یادداشت به آن‌ها اشاره شد، نشان می‌دهد آن منطقی که در فضای مجازی بعضاً پرطرف‌دار است، در میدان گفت‌وگو چندان فارغ‌بال نیست و عدم دعوت آن‌ها به مناظره موجب شده است، در مواقعی فضای اجتماعی به‌ نفع آن‌ها شکل بگیرد. برای مثال جعفر شیرعلی‌نیا، پژوهشگر تاریخ جنگ، بارها از سوی چهره‌های برجسته‌ی تاریخ دفاع مقدس دعوت به مناظره شده است، اما هر بار از این کار فرار کرده بود، تا جایی که بعد از چند بار دعوت تسنیم از او برای مصاحبه، گفته بود که وقت او برای این مصاحبه، 10 میلیون ارزش دارد!»

امیدوارم دوستان در این خبرگزاری شهامت داشته باشند و دو موضوع را مشخص و پی‌گیری کنند:

یک. پی‌گیری کنند تا دعوت من از جانشین فرمانده سپاه برای گفت‌وگو و مناظره، به سرانجام برسد و مناظره برگزار شود.

دو. منبع این ادعا را که «چهره‌های برجسته‌ی تاریخ دفاع مقدس» مرا به مناظره دعوت کرده‌اند و من نپذیرفته‌ام، مشخص کنند.

شاید راست می‌گویند و من دعوت به مناظره شده‌ام، اما خودم خبر ندارم. اما اگر راست نگفته باشند باید نگران باشند؛ که دروغ کلیدِ ورود به دنیای پلیدی‌هاست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر