کد خبر: 94422
A

فعال سیاسی اصولگرا: دولت عملیات فریب را در دستور کار خود قرار داده است/ جنگ روانی دولت برای انحراف افکار عمومی است

محمدصادق کوشکی با بیان اینکه تک تک این برنامه‌هایی که دولت انجام داده هیچ کدام از سوء‌مدیریت و بی کفایتی مدیران نبوده، گفت: آقای روحانی با عملکرد خود پاسخ حمایت‌های آن سرمایه سالاران رانتی را می دهد که در مجموع دو درصد جامعه را شکل می‌دهند؛ و فضا را برای برخورداری هر چه بیشتر این افراد از بیت المال و رانت های دولتی فراهم می کند.

فعال سیاسی اصولگرا: دولت عملیات فریب را در دستور کار خود قرار داده است/  جنگ روانی دولت برای انحراف افکار عمومی است

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدصادق کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به صحبت‌های جهانگیری در رابطه با اینکه برای پایین آمدن قیمت کالاها باید دعا کرد، گفت: واقعیت این است که این نوع صحبت‌ها بخشی از جنگ روانی دولت برای انحراف افکار عمومی است و دولت از سال 92 تا به الان گام‌های حساب شده‌ای برداشته و برنامه دارد و جهت گیری مشخصی را پیش گرفته است.

وی با اشاره بر اینکه تک تک گام‌هایی که دولت در عرصه مسکن، ارز، دلار، بورس و کالاهای اساسی حتی شکل دادن به ارز 4 هزار و 200 تومانی جهانگیری حساب شده است، افزود: همه این گام‌ها برای این بوده که زمینه را برای برخورداری و بهره‌مندی حامیان دولت از بیت‌المال فراهم کنند.

کارشناس سیاسی اصولگرا با بیان اینکه تک تک این برنامه‌هایی که دولت انجام داده هیچ کدام از سوء‌مدیریت و بی کفایتی مدیران نبوده، گفت: آقای روحانی با عملکرد خود پاسخ حمایت‌های آن سرمایه سالاران رانتی را می دهد که در مجموع دو درصد جامعه را شکل می‌دهند؛ و فضا را برای برخورداری هر چه بیشتر این افراد از بیت المال و رانت های دولتی فراهم می کند.

کوشکی با بیان اینکه این دو درصد چه کسانی هستند، یاد آور شد: در واقع این برنامه های هوشمندانه و حساب شده برای حامیان آقای روحانی یعنی سرمایه سالاران رانتی، واردات چی‌های بزرگ، غول‌های حوزه مسکن و بورس، کسانی که در حوزه ارز و طلا نبض بازار را در دست دارند و همه کسانی که واردات کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی را به شکل انحصاری انجام می‌دهند، همه این‌ها پایگاه اجتماعی روحانی هستند که دو در صد جامعه را شکل می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه این بحث‌های انحرافی از جانب دولت برای انحراف افکار عمومی جامعه است، عنوان کرد: روحانی و حامیانشان یک بار بحث‌های تاریخ اسلام را مطرح می‌کنند، یک بار ماجرای امام حسن(ع)، یک بار ماجرای حضرت زهرا (س)، یک بار ماجرای لعن آمریکا و یک بار هم ماجرای دعا؛ با این روش دیگر جامعه، رسانه‌ها و فعالان سیاسی متوجه نمی‌شوند که تصمیمات و اقدامات دولت روحانی منافع چه کسانی را تامین می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: این گونه نیست که بگوییم با افرادی روبرو هستیم که بی عرضه اند و سوء مدیریت دارند و از سر ناچاری به مردم می گویند دعا کنید؛ تمام این جریانات عملیات فریب دولت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر