کد خبر: 94453
A

وهاب عزیزی: اصولگرایان درباره محسن رضایی برای انتخابات ریاست جمهوری هم‌نظر نیستند

دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره محسن رضایی در حال حاضر بین اصولگرایان اتفاق نظر وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: در حال حاضر اتفاق نظر وجود ندارد و به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند. قطعا اصولگرایان به این راحتی کاندیداهای خود را معرفی نمی‌کنند و فضا را رصد می‌کنند تا ببینند، فضا چه کسی را می‌طلبد، مثلا در کنار محسن رضایی، سعید جلیلی پتانسیل خوبی دارد البته به این شرط که قالیباف و رئیسی کاندیدا نشوند.

وهاب عزیزی: اصولگرایان درباره محسن رضایی برای انتخابات ریاست جمهوری هم‌نظر نیستند

به گزارش دیده بان ایران؛ وهاب عزیزی، چهره سیاسی اصولگرا، درباره احتمال کاندیداتوری محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: محسن رضایی را شخصیتی می‌دانم که ویژگی‌های یک رئیس جمهور را دارد.

 

 او افزود: محسن رضایی مورد اعتماد نظام است و در این مسیر چندین ساله، سعی کرده به نظام وفادار بماند. کشور از لحاظ اقتصادی با مشکلاتی روبرو است از این رو محسن رضایی برای اقتصاد کشور، برنامه مفصلی دارد.

 

عزیزی ادامه داد: علاوه براینها تعاملات جهانی هم می‌طلبد که فرد مقتدری بیاید تا کشور را اعتلا ببخشد. اگر بنا باشد که یک کاندیدا نظامی داشته باشیم رضایی می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب باشد گزینه ای که این پتانسیل را دارد که بخش زیادی از اصولگرایان را به اجماع برساند.

 

دبیرکل حزب جهادگران ایران اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره محسن رضایی در حال حاضر بین اصولگرایان اتفاق نظر وجود دارد یا خیر؟ تاکید کرد: در حال حاضر اتفاق نظر وجود ندارد و به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند. قطعا اصولگرایان به این راحتی کاندیداهای خود را معرفی نمی‌کنند و فضا را رصد می‌کنند تا ببینند، فضا چه کسی را می‌طلبد، مثلا در کنار محسن رضایی، سعید جلیلی پتانسیل خوبی دارد البته به این شرط که قالیباف و رئیسی کاندیدا نشوند.


این فعال اصولگرا در پایان عنوان کرد: منتهی فضا مشخص نیست که بگوییم روی  محسن رضایی اجماع صددرصدی وجود دارد اما به هر حال مقبولیت دارد و شرط رأی آوری، مسئله دیگری است که باید منتظر شرایط بود. در مجموع اصولگرایان، محسن رضایی را قبول دارند اگر فضا مناسب باشد احتمال دارد که جبهه جهادگران هم از او حمایت کند.

 

منبع: برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر