کد خبر: 94669
A

حمیدرضا ترقی: عده ای می خواهند چهره «دموکرات ها» را بزک کنند/ این افراد عوامل غرب زده‌ هستند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: عده‌ای در داخل با راه انداختن جریان تحریف به دنبال بزک کردن چهره آمریکا و راه انداختن بازی دموکرات و جمهوری‌خواه هستند و هیچ توجهی به بُعد استکباری این کشور ندارند.

حمیدرضا ترقی: عده ای می خواهند چهره «دموکرات ها» را بزک کنند/ این افراد عوامل غرب زده‌ هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و بزک کردن چهره دمکرات‌ها توسط عده‌ای در داخل اظهار کرد: عده‌ای در داخل با راه انداختن جریان تحریف به دنبال بزک کردن چهره آمریکا و راه انداختن بازی دموکرات و جمهوری‌خواه هستند و هیچ توجهی به بُعد استکباری این کشور ندارند.

 
وی ادامه داد: این افراد عوامل غرب زده‌ای هستند که به هیچ عنوان اقدامات منفی، جنایات و خیانت‌های آمریکا را نسبت به ملت ایران و جهان نمی‌بینند.
 
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه این عده‌ای مرعوب غرب هستند، بیان کرد: این عده از آمریکا می‌ترسند و شیفته تمدن غرب هستند و معتقدند هیچ پیشرفتی بدون تکیه بر یک قدرت جهانی شکل نمی‌گیرد.ترقی با بیان اینکه این افراد با این دیدگاه کشور را به سمت سلطه آمریکا سوق می‌دهند، افزود: این افراد در مسیر وابستگی گام بر می‌دارند و به خاطر تحصیلی که در غرب داشتند، خودشان را مدیون غرب می‌دانند.
 
این فعال اصولگرا با اشاره بر سخنان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا به الان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بار‌ها به جنایت‌های آمریکا و عدم تکیه بر آمریکا تأکید داشتند.
 
وی به عدم تکیه به آمریکا اشاره کرد و افزود: عدم تکیه به غرب یکی از عوامل مهم در پیشرفت کشور است، ولی متاسفانه این افراد به این مسئله باور ندارند و تأکید دارند به سمت تمدن غرب حرکت کنند؛ قطعا این تمدن لیبرال-دموکرات با تمدن نوین اسلامی که جمهوری اسلامی باید به سمت آن برود در تضاد است.
 
ترقی با اشاره بر اینکه این افراد تا به الان حرکت نظام و انقلاب را به سمت آرمان‌هایش به تاخیر انداخته‌اند، عنوان کرد: این افراد بستر طمع آمریکا را در کشور فراهم می‌کنند، در حالی که ملت ایران می‌خواهد مستقل باشد و تا الان به دنبال استقلال بوده‌اند؛ و در این چند سال خودش را از زیر یوغ استکبار جهانی نجات داده و طبیعتاً همین راه را ادامه خواهد داد.
 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر