کد خبر: 94820
A

خوشحالی سایت «مشرق نیوز» از عدم تحریم انتخابات توسط حزب کارگزاران/ آفرین! در این مقطع خوب عمل کردید

مشرق نیوز نوشت: کارگزارانی‌ها تا این لحظه و همانطور که علیزاده هم بر آن صحّه گذارده است، اعلام کرده‌اند که به منطق انتخابات پایبند هستند و معتقدند کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند یا باید منفعل شود و یا باید به سمت براندازی برود.

خوشحالی سایت «مشرق نیوز» از عدم تحریم انتخابات توسط حزب کارگزاران/ آفرین! در این مقطع خوب عمل کردید

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت امنیتی مشرق نیوز با اشاره به مصاحبه اخیر «محمود علیزاده طباطبایی» درباره انتخابات نوشت:  حزب کارگزاران، پیش از این و در جریان انتخابات مجلس یازدهم در سال ۹۸ نیز پیشرفتگی سیاسی خود را نشان داد و علیرغم تحریم رسمی انتخابات از سوی ستاد اصلاحات؛ اما از این کار شریرانه تبعیت نکرد و با معرفی یک لیست، در انتخابات حضور یافت. کاری که تا همچنان، این حزب را در آماج حملات چپ‌های ستادی قرار داده است.

ما پیش از این در شمارگان قبلی وبلاگ مشرق تأکید کردیم که رفتار کارگزارانی‌ها در قبال انتخابات مجلس یازدهم مطابق با منطق سیاست و مردمسالاری بود و چپ‌های حاضر در این حزب با وجود تمام انتقاداتی که به آنها داریم اما در این مقطع خوب عمل کردند.

در بحث انتخابات سال آینده نیز که گویا چپ‌های ستادی مجددا اصرار بر تحریم آن دارند اما کارگزارانی‌ها تا این لحظه و همانطور که علیزاده هم بر آن صحّه گذارده است، اعلام کرده‌اند که به منطق انتخابات پایبند هستند و معتقدند کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند یا باید منفعل شود و یا باید به سمت براندازی برود.

برخی معتقدند با توجه به اینکه مشخص نیست نظام سیاسی کشور بیش از این هم رفتارهای براندازانه ستاد اصلاحات و خروج آنها از دموکراسی را تحمل کند؛ پس باید زین پس به مزاج کارگزارانی اصلاحات عادت کرد و چپ‌های ستادی که مشغول تحریم انتخابات و طرح‌ریزی برای فتنه اقتصادی هستند را عملا خارج شده از شطرنج سیاست ارزیابی کرد.

به این معنی که چپ‌ها اکنون به دو نحله تقسیم شده‌اند که به یک نحله آنها صرفا بایستی با نگاه امنیتی نگریست.

به نظر می‌رسد مسئله تحریم انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان و احتمال تکرار آن برای سال ۱۴۰۰ همچنان در نزد کسانی از خواص و مردم مجهول است و متأسفانه اشراف چندانی نسبت به آن وجود ندارد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر