کد خبر: 94936
A

آقای لیلاز «حیوان» نامیدن منتخب یک ملت سند افتخار نیست/ فیلــــــم

در حالی که طی روزهای گذشته بسیاری از همفکران آقای لیلاز با تیتر کردن این جمله که "هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن وجود ندارد" سعی می کنند خود را نسبت به اتفاقی که طی چند روز گذشته در غرب رخ داده است بی تفاوت نشان دهند که حتی فشار روانی حاصل از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا تاثیر بسزایی در کاهش نرخ ارز و خودرو در بازار برجای گذاشت.

آقای لیلاز «حیوان» نامیدن منتخب یک ملت سند افتخار نیست/ فیلــــــم

به گزارش دیده بان ایران, سعید لیلاز اقتصاددادن و استاد دانشگاه در گفت و گوی خود با سایت «اکوایران»  با اشاره به برگزاری انتخابات در آمریکا می گوید که شکست ترامپ در انتخابات قابل پیش بینی بود. او در این گفت و گو با حیوان نامیدن منتخب مردم آمریکا می گوید: من معتقدم بین بایدن و ترامپ فرق اساسی و بنیادین و تعیین‌کننده‌ای نیست برای ایران و این تحریم هم از سال 1400 به بعد به سمت آرامش می‌رود. اگر کرونا نبود، تا الان حل شده بود.

در حالی که طی روزهای گذشته بسیاری از همفکران آقای لیلاز با تیتر کردن این جمله که "هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن وجود ندارد" سعی می کنند خود را نسبت به اتفاقی که طی چند روز گذشته در غرب رخ داده است بی تفاوت نشان دهند که حتی فشار روانی حاصل از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا تاثیر بسزایی در کاهش نرخ ارز و خودرو در بازار برجای گذاشت.

حیوان نامیدن منتخب مردمی که در آن بیش از 150 میلیون نفر در انتخاباتش شرکت کرده اند شاید به گمان آقای لیلاز سند افتخاری برای آینده سیاسی این طیف از به اصطلاح کارشناسان سیاسی کشور باشد اما، شوق مشارکت و سهم داشتن در آینده کشور و تلاش برای منافع ملی بدون شک حاصل یک گفتمان درست در قالب دموکراسی متقن است که متاسفانه امثال آقای لیلاز به عنوان روشنفکران کشور که مخاطبانش را به بی سوادی محکوم می کند، از آن بویی نبرده اند.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر