کد خبر: 9508
A

زرگرپور: عده ای بی انصاف خدمات دولت را نادیده می گیرند

نماینده عالی دولت در استان اصفهان گفت: عده ای خدمات دولت تدبیر و امید و توجه دولتمردان برای برطرف شدن مشکلات استان اصفهان را نادیده می گیرند و باید گفت ؛ انصاف با این عده قهر کرده است.

زرگرپور: عده ای بی انصاف خدمات دولت را نادیده می گیرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رسول زرگرپور در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نجف آباد در سالن شهروند این شهر، افزود: فردی گفته که دولت تدبیر و امید با استان اصفهان قهر کرده و این بی انصافی است زیرا انصاف با این فرد قهر کرده است.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به استان اصقهان دارد و نشانه آن حضور مسئولان رده بالای دولت در این استان و بررسی و پیگیری مشکلات استان است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته میزبان چهار نفر از اعضای دولت در استان اصفهان بودیم گفت: طی سه سال گذشته هر 10 روز یکی از وزرا و معاونان رئیس جمهوری و مسئولان در این استان حضور یافته اند و مشکلات استان با ایشان در میان گذاشته شده است .

زرگرپور افزود: در 2 ماه گذشته مسائل و مشکلات استان اصفهان در هیات دولت، شورای عالی آب و شورای امنیت ملی کشور مطرح شده و این بی انصافی است که بگوئیم دولت به استان اصفهان توجه ندارد.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان به عنوان یک استان طراز اول کشور در دو دهه گذشته با مشکلات جدی مواجه شده است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برای حل این مشکلات از هیچ کوششی فرو گذار نبوده است.

استاندار اصفهان گفت: به رغم محدودیت ها و مشکلات اقتصادی در سه سال گذشته پنج هزار پروژه با اعتباری بیش از 50 هزار میلیارد ریال در این استان به بهره برداری رسیده که 85 درصد آنها توسط بخش غیر دولتی اجرا شده است.

وی در خصوص آلودگی هوای استان اصفهان گفت: در سال 92 اصفهان 76 روز هوای سالم و یک روز هوای پاک داشت و در سال 95 اصفهان 226 روز هوای سالم و هفت روز هوای پاک داشته است که این نشانه توجه دولت و تلاش مسئولان استان برای حل مشکلات اصفهان است.

زرگرپور در خصوص مشکلات زاینده رود نیز گفت: مشکلات زاینده رود در طول 30 سال بر اثر خشکسالی و برداشت بی رویه آب بوجود آمده و برای حل این مشکل، تلاش های زیادی انجام شده است که امیدواریم بزودی شاهد حل این مشکلات باشیم.

وی با اشاره به بهره برداری از طرح های مصلای امام خمینی (ره) ، ورزشگاه نقش جهان و قطار شهری اصفهان به عنوان سه طرح بزرگ این استان طی دو سال گذشته، گفت: اگر انصاف داشته باشیم و توجه کنیم می بینیم که این پروژهای بزرگ ملی پس از سال ها با تلاش دولتمردان در دولت تدبیر و امید افتتاح و با بهره برداری از آنها در اختیار مردم قرار گرفت.

استاندار اصفهان در ادامه سخنان خود به مسائل اقتصادی این استان اشاره کرد و گفت: در 6 ماه گذشته 40 هزار میلیارد ریال اعتبار برای رونق کار و فعالیت و اشتغال در قالب دو طرح حمایتی از صنایع بخصوص صنایع کوچک و حل مشکلات 620 واحد صنعتی که متوقف شده بود و یا توسط بانک ها به مزایده گذاشته شده بودند، تامین گردید.

وی بیان کرد: 900 واحد صنعتی که وام با بهربالای 20 درصد دریافت می کردند و دچار مشکل شده بودند با هماهنگی های انجام شده ، بهره آنها به 17 درصد رسید تا بتوانند فعالیت خود را از سر گیرند و باعث رونق کار و اشتغال شوند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه این استان مورد توجه مسئولان نظام قرار دارد، افزود: دیدار مردم استان اصفهان و همچنیین شهرستان نجف آباد با رهبر معظم انقلاب نشانه اهمیت این استان و شهرستان نجف آباد نزد مسئولان نظام است.

در این جلسه حجت السلام و المسلمین مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد با تقدیر از خدمات فرماندار سابق این شهرستان گفت: ایشان در مدت هفت سال با تمام وجود درخدمت نظام بود و باعث وحدت، همدلی و آرامش در این شهرستان شد.

حجت الاسلام حسناتی افزود: بند تصمیم ندارم در عزل و نصب مسئولان شهرستان دخالتی داشته باشم اما زیبنده است مسئولانی که برای این شهرستان در نظر گرفته می شوند در جایگاه این شهرستان باشند که به یاری خدا تاکنون اینگونه بوده است.

در ادامه ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از تلاش های سیروس محمودی فرماندار سابق نجف آباد گفت: در شرایط اقتصادی بسیار سخت کشور با همدلی و مدیریت خوب آقای محمودی در این شهرستان کارهای بزرگی انجام شد.

وی افزود: شهرستان نجف آباد با بیش از دو هزار و 500 شهید و جانباز دومین فرمانداری ویژه استان است اما متاسفانه بودجه های در نظرگرفته شده قابل مقایسه با شهرستان های همطراز خود نیست.

وی گفت: به عنوان نماینده مردم از استاندار اصفهان که به این شهرستان همیشه لطف داشته اند در خواست دارم به بودجه های این شهرستان توجه بیشتری شود و این خواسته بحق مردم متدین و شهید پرور نجف آباد است .

سیروس محمودی فرماندار سابق نجف آباد نیز با تقدیر از همکاری همه مسئولان این شهرستان در طی هفت سال خدمت گفت: من در دوران خدمت در این شهرستان به تدین، ایمان، شجاعت، ایثارگری و عظمت این مردم پی بردم و این مردم شایسته خدمت هستند.

در پایان سهراب مظفر نجفی فرماندار جدید شهرستان نجف آباد از اینکه خدمتگذاری مردم غیور، شهید پرور و متدین نجف آباد را برعهده گرفته است ابراز خوشحالی کرد و گفت: امید وارم با حمایت مسئولان استان و شهرستان بتوانیم به این مردم خدمت کنیم.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان نجف آباد روز پنجشنبه در سالن شهروند این شهرستان برگزار شد و از تلاش های هفت ساله سیروس محمدی در این سمت تقدیر و سهراب مظفر نجفی به عنوان فرماندار جدید نجف آباد معرفی شد.

شهرستان نجف آباد با بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و مهر دشت در 30 کیلو متری غر ب اصفهان قرار دارد.


منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر