کد خبر: 95143
A
دیده بان ایران:

افزایش قیمت بنزین تصمیم «سران قوا» بود نه دولت!

محمود واعظی روز جمعه 24 آبان 98 درباره این تصمیم گفته بود: اصلاح قیمت بنزین تصمیم همه ارکان نظام بوده و همه در این تصمیم دخیل بوده اند و دولت صرفا مجری این طرح است.

افزایش قیمت بنزین تصمیم «سران قوا» بود نه دولت!

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت امنیتی مشرق نیوز با انتشار گزارشی درباره تبعات افزایش قیمت بنزین در سال گذشته نوشته است که این تصمیم شخص حسن روحانی بود و مسئولان دولت بارها تاکید کردند که افزایش قیمت بنزین برای رفع کسری بودجه دولت نبوده و صرفا با هدف توزیع درآمد حاصل از آن در بین اقشار متوسط و کم‌درآمد و ارتقای سطح معیشتی آنها بوده است.

در ادامه گزارش، این وب سایت با رسم نمودار توضیح داده است که تقریباً در تمامی موارد پس از افزایش قیمت بنزین کشور دچار گرانی افسارگسیخته شده است. (اینجا)

به گزارش دیده بان ایران موضوعی که این وب سایت و سایر رسانه های اصولگرا به آن توجه نداشته اند این بود که تصمیم به افزایش قیمت بنزین تنها از سوی دولت نبود و این تصمیم مهم در جلسه سران قوا گرفته شده بود. تا جاییکه محمود واعظی روز جمعه 24 آبان 98 درباره آن گفت:  اصلاح قیمت بنزین تصمیم همه ارکان نظام بوده و همه در این تصمیم دخیل بوده اند و دولت صرفا مجری این طرح است.

با نگاهی به اتفاقات دهه آخر آبان هم می توان به خوبی به این موضوع پی برد که اگر به گفته سایت مشرق نیوز فقط تصمیم دولت روحانی بود پس چرا رئیس کمیسیون امنیت ملی از تصمیم خود برای مطرح کردن طرح توقف افزایش قیمت بنزین منصرف شد و اصولگرایان مجلس دهم نتوانستند جلوی این اقدام دولت را بگیرند.

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر