کد خبر: 95196
A

مشرق نیوز: دولت دربست در اختیار اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی و مهدی کروبی است

مشرق نیوز می نویسد: اصلاح طلبان در «نعل وارونه زدن» مهارت ویژه ای دارند. این طیف به گونه ای موضع گیری می کند که گویی سالهاست از قدرت دور بوده و در دولت نیز هیچ نقشی نداشته و با دستانی بسته، برای مشکلات معیشتی مردم غصه می خورد.

مشرق نیوز: دولت دربست در اختیار اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی و مهدی کروبی است

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت نزدیک به تندروهای اصولگرا نوشت: روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «محصور اما آگاه» نوشته است که: «"خوشبختانه دبیرکل حزب اعتمادملی از روحیه‌ای عالی برخوردار است و وضعیت جسمی‌شان هم نسبت به ماه‌های قبل خوب است. هر چند در این ۱۱ سال حصر، گرد پیری مشهود بر چهره‌شان نشسته، اما هنوز حافظه‌ای مثال‌زدنی برای یادآوری اتفاقات مهم چند دهه اخیر ایران دارند و حصر خانگی و محدودیت‌ها در دسترسی به اطلاعات هم نتوانسته ایشان را از جامعه دور کند. به ‌خوبی از وضع معیشتی مردم و گلایه‌ها اطلاع دارند". این جمله‌ها را حجت نظری، عضو شورای شهر تهران پس از دیداری که به ‌گفته خودش «پس از چند سال» با مهدی کروبی داشته، در صفحه اینستاگرامش نوشته است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «حجت نظری...چنان‌که در پایان پست اینستاگرامی‌اش هم اشاره کرده بود، بر لزوم «رفع حصر» تاکید کرده و گفته است:"از مسوولان محترم دولتی که ازقضا، یکی از دلایل روی کار آمدن‌شان، حمایت‌های جریان اصلاحات و بزرگان اصلاحات، مشخصا کروبی و موسوی است، خواهش می‌کنم در این شرایط به این موضوع فکر کنند که باید کنار اینکه حتما دغدغه‌های این عزیزان و مردم را مرتفع کنند به ‌لحاظ شخصی هم تلاش کنند که این درخواست وقت برای دیدار را داشته باشند و بتوانند به محل حصر راه پیدا کنند".»

اصلاح طلبان در «نعل وارونه زدن» مهارت ویژه ای دارند. این طیف به گونه ای موضع گیری می کند که گویی سالهاست از قدرت دور بوده و در دولت نیز هیچ نقشی نداشته و با دستانی بسته، برای مشکلات معیشتی مردم غصه می خورد.

این در حالی است که حداقل ۷ سال و نیم است که دولت دربست در اختیار روسا و اعضای ارشد ستادهای انتخاباتی میرحسین موسوی و مهدی کروبی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر