کد خبر: 95722
A
دیده بان ایران:

رزم حسینی، سفره انقلاب وزارت صمت را برای چه کسانی پهن کرد؟

با وجود وضعیت وخیم اقتصادی و معیشت مردم در شرایط کرونایی به نظر می رسد تیم اقتصادی دولت نه تنها کوچکترین تلاشی برای بهتر شدن اوضاع نمی کند بلکه سعی دارد تا در مدت زمان باقیمانده افراد بیشتری از حلقه دوستان شان، از سفره انقلاب بهره مند شوند.

رزم حسینی، سفره انقلاب وزارت صمت را برای چه کسانی پهن کرد؟

به روح برادر شهیدم قسم می‌خورم که لیدر آقای رزم حسینی از دیروز تا الان شش بار با من تماس گرفته و سه پیشنهاد مختلف داده است تا در جلسه امروز در مخالفت ایشان صحبت نکنم.

به گزارش دیده بان ایران؛ این بخشی از سخنان اردشیر مطهری در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت بود که در وقت خودش حواشی متعددی را به دنبال داشت. 

نماینده گرمسار در مجلس به اصطلاح انقلابی یازدهم همچنین اضافه کرد: آقای رزم حسینی دو دهه خارج از کشور و در کشور کانادا زندگی می‌کردند. کسانی پشت پرده انتصاب رزم حسینی هستند که اگر فاش کنم تعجب می‌کنید. رزم حسینی چگونه می‌خواهد مسئولیت به عهده بگیرد در حالی که خانواده او در کانادا زندگی می‌کنند.

اما در نهایت این سخنان نماینده مجلس از سوی نمایندگان مورد توجه قرار نگرفت و رزم حسینی با 175 رأی موافق، 80 رأی مخالف، 9 رأی ممتنع از مجموع 264 نماینده حاضر به عنوان وزیر وزارتخانه مهم صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.

علیرضا رزم حسینی که پیشتر با حرف و حدیث های بسیار از استانداری کرمان استعفا کرده بود سال 97 با سلام و صلوات وارد استان خراسان رضوی شد و تا قبل از انتخابش به عنوان وزیر استاندار این استان مهم کشور بود.

اما نکته مهم در رزومه رزم حسینی ارتباط های او طی دوران مسئولیتش است که همواره پرسش های متعددی را به همراه داشته است.

حواشی مهمی که گویا پس از وزیر شدنش هم محل بحث است. نگاهی به سه انتصاب اخیر رزم حسینی، می توان فهمید وزارت خانه بی برنامه همانند گوشت قربانی برای فرصت طلبان پر اشتها به حراج گذاشته شده است. 

سهمیه نهادهای خاص در وزارت صمت 

یکی از افراطی ترین چهره های منفور اصول گرا، مدیرکل بازرسی و معاون وزارت ارتباطات دولت احمدی نژاد سید شمس الدین بربرودی با اسم مستعار رضوی است که به عنوان مشاور اجرایی در حوزه وزارت صمت منصوب و مشغول می شود!  درباره نسبت وی با دولت روحانی سخن بسیار و نا گفته ها فراوان است 

سهمیه قالیباف در وزارت صمت 

سید عبدالله سجادی جاغرق نیز مهره کلیدی و نزدیک به محمدباقر قالیباف است که ۳۰ آبان توسط رزم حسینی به سمت هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب شد. اینکه چطور این شخص با مدرک غیر مرتبط  ارتباطات، بدون دانش و تجربه مرتبط، جایگزین دکترای فاینانس از فرانسه در «صندوق ضمانت صادرات» شد! هنوز هیچ کس نمی داند چگونه و با چه سابقه ای سهمیه قالیباف به این سمت مهم منصوب شده است. 

سهمیه لاریجانی در وزارت صمت 

حسن زمانی همراه و مشاور علی لاریجانی، یکی دیگر از انتصاب های وزیر تازه دولت نزدیک به اصلاح طلبان است که با دارا بودن ٦٢ سن همچنان توفیق خدمت پیدا کرده وبه عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران مشغول بکار شده است. عجله رزم حسینی در انتصابات آن قدر بود که بدون برگزاری مراسم تودیع حسین زاده را در حین سفر برکنار و زمانی را به جای او نشاند!

بیشتر بخوانید: روشهای عجیب در انتصابات وزارت صمت ؛ مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی در حالی که در ماموریت بود برکنار شد!+متن حکم انتصاب مدیر عامل جدید

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این موارد ذکر شده تنها گوشه ای از اقدامات مافیای سودجو و قدرت طلب چنبره زده در وزارت صمت است که رزم حسینی وظیفه حمایت و جایگزینی آنان را بر عهده گرفته است.

با وجود وضعیت وخیم اقتصادی و معیشت مردم در شرایط کرونایی به نظر می رسد تیم اقتصادی دولت نه تنها کوچکترین تلاشی برای بهتر شدن اوضاع نمی کند بلکه سعی دارد تا در مدت زمان باقیمانده افراد بیشتری از حلقه دوستان شان، از سفره انقلاب بهره مند شوند. 

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • نمیدونم

    اینها یه گوششه
    ا

ارسال نظر