کد خبر: 95811
A

روزنامه مهرداد بذرپاش در حال پاشیدن بذر اعتراض هاست/ اصولگرایان چرا دوست دارند مردم را «طعمه» کنند؟

رسانه های اصولگرا به ویژه کیهان و وطن امروز و جوان در حالی طی این سالها بر روی اعتراض مردم برای رسیدن به اهداف خود حساب باز کرده اند که نخستین رسانه هایی بودند که بلافاصله پس از اعتراضات معیشتی مردم در آبان دلخراش سال گذشته خواستار برخورد سفت و سخت با معترضان شده بودند.

روزنامه مهرداد بذرپاش در حال پاشیدن بذر اعتراض هاست/ اصولگرایان چرا دوست دارند مردم را «طعمه» کنند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه وطن امروز با مدیریت مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کل کشور در شماره امروز خود با انتشار مطلبی تحت عنوان "نارضایتی عمومی از سوءمدیریت دولت روحانی به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است." نوشت:  شکست آشکار دولت روحانی و تجربه بدترین روزهای اقتصادی پس از پیروزی انقلاب در دوران دولت مورد حمایت اصلاح‌طلبان، آنان را اکنون بیش از هر زمان دیگری در جایگاه پاسخگویی قرار خواهد داد.

رسانه های اصولگرا به ویژه کیهان و وطن امروز و جوان در حالی طی این سالها بر روی اعتراض مردم برای رسیدن به اهداف خود حساب باز کرده اند که نخستین رسانه هایی بودند که بلافاصله پس از اعتراضات معیشتی مردم در آبان دلخراش سال گذشته خواستار برخورد سفت و سخت با معترضان شده بودند.

حال به نظر می رسد با توجه به شرایط وخیم کرونایی این رسانه ها باردیگر با نمک پاشیدن روی زخم مردم قصد دارند تا از گل آلود شدن اوضاع، ماهی بزرگ 1400 را برای خود صید کنند. ماهی که به نظر می رسد طعمه آن مردم خواهند بود.

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر