کد خبر: 96102
A

حسین انواری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: مردم با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان موجود دیگر کاری ندارند

حسین انواری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: با اصولگرا و اصلاح‌طلب موجود کاری ندارند. الان تداخلی بین اصولگرا و اصلاح‌طلب و همچنین تندرو و کندور خودنمایی می‌کند، در حالی که مردم فقط می‌خواهند فرد صالحی روی کار بیاید که قول و فعل‌اش یکی و از توانمندی‌های مورد نیاز مقطع فعلی جامعه بهره‌مند باشد.

حسین انواری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: مردم با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان  موجود  دیگر کاری ندارند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین انواری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، در گفت‌وگویی درباره انتخابات ریاست جمهوری و آرایش نیروهای سیاسی گفت: بحث اصولگرا و اصلاح‌طلب به آن شکلی که الان مطرح است را باید فراموش کرد.

در واقع مردم از جریان‌هایی که صاف و شفاف صحبت نمی‌کنند و عمل‌شان با ادعاهای‌شان متفاوت است، منزجر شده‌اند. اساسا مردم دنبال این هستند که عبد صالحی را انتخاب کنند که معتقد به مبانی جمهوری‌اسلامی باشد تا بتواند با فعالیتی صادقانه مشکلات ریز و درشت‌شان را حل کند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: البته مردم از نفس اصولگرایی و اصلاح‌طلبی ناامید نشده‌اند بلکه با اصولگرا و اصلاح‌طلب موجود کاری ندارند. الان تداخلی بین اصولگرا و اصلاح‌طلب و همچنین تندرو و کندور خودنمایی می‌کند، در حالی که مردم فقط می‌خواهند فرد صالحی روی کار بیاید که قول و فعل‌اش یکی و از توانمندی‌های مورد نیاز مقطع فعلی جامعه بهره‌مند باشد.

او همچنین تصریح کرد: لازم است افرادی که برای رقابت انتخاباتی آماده می‌شوند، اعتقاد راسخی به اصول جمهوری‌اسلامی و مبانی ارزشی نظام داشته باشند و تحت هیچ‌شرایطی به آنها بی‌توجهی نکنند. به هر حال در نظامی که در راسش ولایت‌فقیه حضور دارد، به‌هیچ وجه نباید ارزش‌ها را نادیده گرفت تا انشاالله نظام مقدس ما از مسیر خود خارج نشود.

وی توضیح داد: متاسفانه مردم از برخی از مسئولین بی‌‌تقوایی دیدند و از آنها زده شدند. به همین دلیل آنهایی که درهیچ شرایطی از مسیر صداقت خارج نمی‌شوند، باید تلاش‌شان را برای حضور در عرصه انجام بدهند و بدانند که مردم به خوبی سره را از ناسره تشخیص می‌‌دهند. البته برخی از جریان‌ها رفتارهایی مسموم دارند و سعی می‌کنند با ضدتبلیغ فضا را مخدوش کنند تا از ورود افراد صالح جلوگیری کنند که امیدواریم مردم از توفیق آنها جلوگیری کنند. به هر حال تعداد زیادی نیروی با تقوا داریم که می‌توانند برای کشور و نظام، خادمی موثر باشند.

حسین انواری در پایان گفت‌: مردم حتما در انتخابات شرکت خواهند کرد و مانع از موفقیت افراد ناصالح خواهند شد. 

 

منبع: اعتمادانلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر