کد خبر: 9612
A
جوادی حصار در گفت و گو با دیده بان ایران :

جمعه هفته جاری، تکلیف قائم مقامی حزب مشخص ‌‌می‌شود/ تا روز جمعه، برای منصرف کردن منتجب نیا، تلاش می‌کنیم

جوادی حصار تصریح کرد: اعضای حزب در تلاش هستند از امروز تا روز جمعه که موعد جلسه نهایی است، طی رایزنی‌هایی با آقای منتجب نیا، وی را از تصمیمش مبنی بر کناره گیری از قائم مقامی، منصرف کنند.

جمعه هفته جاری، تکلیف قائم مقامی حزب مشخص ‌‌می‌شود/ تا روز جمعه، برای منصرف کردن منتجب نیا، تلاش می‌کنیم

محمد صادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران با اشاره به اتفاقات اخیر این حزب و اعلام انصراف حجت الاسلام منتجب نیا از قائم مقامی حزب اظهار داشت: باید توجه داشت که نامه اخیر آقای منتجب نیا متضمن انصراف از قائم مقامی دبیرکل حزب اعتماد ملی است و اینکه برخی سایت ها و کانال ها اعلام کردند، وی از عضویت در حزب کناره گیری کرده است، مطابق با واقعیت نیست.

جوادی حصار افزود: نامه انصراف آقای منتجب نیا از قائم مقامی حزب اعتماد ملی، ده روز پیش از طریق خانواده آقای کروبی به ایشان واصل شد و آقای کروبی هم از آنجاییکه در جریان امور حزب قرار نداشتند، تصمیم گیری پیرامون این موضوع را به شورای مرکزی حزب تفویض کردند.

وی با اشاره به جلسه روز چهارشنبه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی پیرامون تصمیم گیری در خصوص نامه انصراف آقای منتجب نیا، گفت: در جلسه روز چهارشنبه تصمیم بر آن شد که در روز جمعه هفته جاری مورخ دهم دی ماه با حضور اعضای خانواده آقای کروبی طی جلسه ای، تصمیم نهایی پیرامون موافقت یا مخالفت با اعلام کناره گیری آقای منتجب نیا اتخاذ شود.

این عضو حزب اعتماد ملی تصریح کرد: اعضای حزب در تلاش هستند از امروز تا روز جمعه که موعد جلسه نهایی است، طی رایزنی‌هایی با آقای منتجب نیا، وی را از تصمیمش مبنی بر کناره گیری از قائم مقامی، منصرف کنند. 

جوادی حصار با بیان اینکه امیدواریم همچنان بتوانیم از برکات وجودی آقای منتجب نیا در کسوت قائم مقامی حزب اعتماد ملی بهره مند بمانیم، گفت: اختلافات درون حزبی امری متداول و مرسوم است و این امر که آقای منتجب نیا بنا بر نگرش و سلیقه خاص خود، اعلام کرد که برای قوام تشکیلات حزب از سمت قائم مقامی کناره گیری می‌کنم، خود دلیلی دال بر پختگی حزبی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر