کد خبر: 9617
A
یک مقام مسئول در وزارت کشور:

برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها، هنوز قطعی نشده است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت کشور از توافق این وزارتخانه با هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای الکترونیکی شدن انتخابات ۹۶ شوراهای شهر و روستا خبرداد.

برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها، هنوز قطعی نشده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر شجاعان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت کشور طی مصاحبه ای  در پاسخ به این سوال که آیا توافق نهایی با هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به منظور الکترونیکی شدن انتخابات 96 انجام گرفته یا خیر، اظهارداشت: توافق اولیه برای الکترونیکی شدن انتخابات 96 شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام گرفته اما هنوز صورتجلسه نهایی امضاء نشده است.

وی با اشاره به توان و ظرفیت وزارت کشور نسبت به برگزاری الکترونیکی شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: توان و ظرفیتی که می‌توانیم در این زمینه به مرحله اجرا برسانیم حدود 11 هزار شعبه اخذ رأی است که این آمادگی را به هیأت نظارت اعلام کردیم و آنها هم استقبال کردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت کشور تاکید کرد: باید در جلسه مشترک با هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شیوه، محل اجرا و تعداد شعباتی که می‌خواهند الکترونیکی برگزار شوند، مشخص کنیم.

شجاعان در پاسخ به این سوال که آیا در استان تهران انتخابات شوراها الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: درباره استان تهران و یا محل‌های دیگر هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم و در جلسه آتی با هیأت نظارت درباره مطالب مطرح شده تصمیم‌گیری خواهد شد.


منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر