کد خبر: 96217
A

هادی غفاری: در ایران دولت به معنای مقتدر وجود ندارد/ حسن روحانی نباید رودربایستی داشته باشد/ امروز نظام حاکم در دست اصولگرایان است

عضو شورای مرکزی نیروهای خط امام گفت: امروز نظام حاکم در دست اصولگرایان است و اصولگرایان هیچ کسی را جز خودشان نمی پذیرند.

هادی غفاری: در ایران دولت به معنای مقتدر وجود ندارد/ حسن روحانی نباید رودربایستی داشته باشد/ امروز نظام حاکم در دست اصولگرایان است

به گزارش دیده بان ایران؛ «هادی غفاری»، عضو شورای مرکزی نیروهای خط امام، در رابطه با اقدامات اخیر و مکرر تندروها مبنی بر سیاسی کردن فضا برای استیضاح رئیس جمهور گفت: در ایران دولت به معنای مقتدر وجود ندارد و دولت همواره باید در سایه قدرت های دیگری عمل کند. در ایران نزدیک به 8 دولت وجود دارد؛ هسته سخت قدرت یک دولت است و سازمان هایی که فراوان هستند و همه به نوعی به هسته سخت قدرت وابسته هستند.

او افزود: در چنین شرایطی دولت چه کاری می تواند انجام بدهد؟! ما حتی شوخی کردیم و گفتیم، هر کسی در چنین شرایطی بیاید و کاندیدا ریاست جمهوری شود باید در عقلش شک کرد چون دولتی می تواند موفق باشد که خود، دولت باشد و امر و نهی و قدرت و فرمان و اجرای آن به طور صددرصد، مورد اطلاعت باشد. رییس جمهوری که قدرت او تقسیم شده است توانایی زیادی ندارد و طبیعی است که چنین دولتی، اقتدار نخواهد داشت. 

غفاری تاکید کرد: حسن روحانی نباید رودربایستی داشته باشد و باید نظر خود را بگوید و تصمیمات خود را اعلام کند.

ا‌و با اشاره تلاش تندروها برای استیضاح روحانی تصریح کرد: آقایان و خانم هایی که به ظاهر بحث استیضاح را دنبال می کنند، در حقیقت به دنبال استیضاح نیستند بلکه می‌خواهند، فردی جلوی روی آنها نایستد و قدرت در ایران یک دست باشد. همانطور که مجلس را یکدست کردند، قوه قضاییه را نیز یکدست کنند و قوه مجریه نیز یکدست شود و کسی را جز خود، راه ندهند.

عضو شورای مرکزی نیروهای خط امام اضافه کرد: این طیف نمی خواهد کشور با مشارکت عمومی اداره شود. به عقیده من وحدت حرف بسیار خوبی است ولی وحدت با من ایجاد نمی شود، وحدت با هم ایجاد می‌شود.

غفاری در پایان افزود: امروز نظام حاکم در دست اصولگرایان است و اصولگرایان هیچ کسی را جز خودشان نمی پذیرند و در چنین شرایطی، می توانند هر کاری انجام بدهند آنها نقطه امن دارند و هر کاری انجام دهند، در امان هستند.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر