کد خبر: 96224
A

غلامرضا انصاری: مهدی کروبی ابوذر زمان ماست

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت:مهم‌ترین ویژگی و خصوصیت آقای کروبی که مرا سالها جذب شخصیت گرانقدر ایشان کرده است؛ آزادگی، حریت ، جوانمردی، صفای باطن دلسوزی خالصانه برای اسلام و انقلاب ، شجاعت ، بامرام بودن ،صداقت ،صراحت ،سلامت نفس و پاکدستی این مرد مردان است

غلامرضا انصاری: مهدی کروبی ابوذر زمان ماست

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا انصاری نوشت: توفیقی شد، پس از یازده سال حصر دیدار ارزشمندی درتاریخ ۹۹/۹/۸با حضرت آیت الله جناب آقای مهدی کروبی داشته باشم .

دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد

ابری که در بیابان بر تشنه‌ای ببارد

ای بوی آشنایی دانستم از کجائی

پیغام وصل جانان پیوند روح دارد

مهم‌ترین ویژگی و خصوصیت آقای کروبی که مرا سالها جذب شخصیت گرانقدر ایشان کرده است؛ آزادگی، حریت ، جوانمردی، صفای باطن دلسوزی خالصانه برای اسلام و انقلاب ، شجاعت ، بامرام بودن ،صداقت ،صراحت ،سلامت نفس و پاکدستی این مرد مردان است،ودریک کلام بایدگفت،که؛ ابوذرزمانه ماست.

در این برهه و در عصری که روبه‌صفتان و نان به نرخ روز خوران و هرزه گردان عالم سیاست  وارد بازار مکاره سیاست شده‌اند، و به‌ویژه در میان هم‌لباسی ها و هم صنفان ایشان حکم کیمیا را دارد.

نوعدوستی و دست‌گیری از گرفتاران و شفقت بر خلق خدا و حمایت مادی و معنوی از خانواده های زندانیان سیاسی دربند، که در میان سیاستمداران و قدرت طلبان  تازه به دوران رسیده به فراموشی سپرده شده، یکی از بارزترین ویژگی‌های کروبی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر