کد خبر: 96270
A

کمالوندی حرفش را پس گرفت/ نام شهید فخری زاده در کنار سایر شهدای هسته‌ای جاودانه خواهد ماند/ هیچگاه ملاقاتی بین «فخری‌زاده» و آژانس انجام نشده است

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص دیدار بین "شهید فخری زاده" با بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت:هیچ ملاقاتی هیچگاه بین شهید فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام نشده است.

کمالوندی حرفش را پس گرفت/ نام شهید فخری زاده در کنار سایر شهدای هسته‌ای جاودانه خواهد ماند/  هیچگاه ملاقاتی بین «فخری‌زاده» و آژانس انجام نشده است

به گزارش دیده بان ایران؛ بهروز کمالوندی، معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به این سؤال که آیا در ۸ سال گذشته دیداری بین "شهید فخری زاده" با بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام شده است، اظهار کرد: هیچ ملاقاتی هیچگاه بین شهید فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه شهید فخری‌زاده منشأ خدمات برجسته‌ای در صنعت دفاعی و پدافند هسته‌ای کشور بود، گفت: ایشان دانشمند فرهیخته و نخبه‌ای بود که تخصص هسته‌ای وی در صنعت دفاعی کشور و در پدافند هسته‌ای منشأ خدمات برجسته‌ای شد.

کمالوندی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو تاکید کرد: نام این شهید بزرگوار در کنار سایر شهدای هسته‌ای جاودانه خواهد ماند و به زودی عاملان این ترور به سزای خود خواهند رسید.

 

به گزارش دیده بان ایران،  سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران ساعتی پس از ترور محسن فخری زاده در منطقه آبسرد اعلام کرده بود که حالِ همه دانشمندان هسته ای خوب است و کسی ترور نشده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    انشاءالله به زودی هم آمران و هم عاملان و هم منافقان به سزای جرایمشان میرسند. شک نکن آقای کمالوندی. بزودی و دیر نخواهد بود انشاءالله

ارسال نظر