کد خبر: 96280
A

نبویان: از پروتکل الحاقی خارج می شویم/ بازدید از تمام مراکز نظامی را برای بازرسان آژانس منع خواهیم کرد

حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره بررسی دوفوریت طرح خروج ایران از پروتکل الحاقی، گفت: در بررسی جزئیات این طرح، بازدید از تمام مراکز نظامی را برای بازرسان آژانس منع خواهیم کرد و دولت را ملزم به عدم اجازه به بازدید از مراکز نظامی خواهیم کرد.

نبویان: از پروتکل الحاقی خارج می شویم/ بازدید از تمام مراکز نظامی را برای بازرسان آژانس منع خواهیم کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره بررسی دوفوریت طرح خروج ایران از پروتکل الحاقی، گفت: در بررسی جزئیات این طرح، بازدید از تمام مراکز نظامی را برای بازرسان آژانس منع خواهیم کرد و دولت را ملزم به عدم اجازه به بازدید از مراکز نظامی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه، خروج از پروتکل الحافی به معنی خروج از برجام نیست و اساسا، برجام مقوله دیگری است، گفت: ما علاوه بر بازدید، مصاحبه بازرسان آژانس با متخصصان و دانشمندان را هم ممنوع خواهیم کرد، چون بی اعتمادی به بازرسان آژانس برای ما ثابت شده است.

نبویان گفت: در موضوع شهید فخری زاده، دشمن از دو راه کار اطلاعاتی و مصاحبه مستقیم می‌توانست ایشان را شناسایی کند؛ گرچه هنوز مصاحبه برای ما مسجل نشده است، اما باید تمام راه‌های که می‌تواند منجر به شناسنایی دانشمندان ایرانی شود، بسته شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر