کد خبر: 96320
A

معلوم نیست این محافل تندرو با کی سرِ جنگ دارند؟

احمدزیدآبادی نوشت: معلوم نیست این محافل تندرو با کی سرِ جنگ دارند؟ تصمیم‌گیر کسان دیگر و مجری هم کسان دیگر! اگر از عملکردشان ناراضی هستید به همانها حمله کنید، این وسط حمله به شهروندان بدون قدرت و مسئولیت چه افتخار و ارزش و اهمیت و اثری دارد و نشانۀ کدام شجاعت و نترسی و بی‌‌باکی است؟

معلوم نیست این محافل تندرو با کی سرِ جنگ دارند؟

به گزارش دیده بان ایران، احمد زیدآبادی نوشت:فرض کنیم قرار باشد جمهوری اسلامی تا تاریخ مشخصی مثلاً تا یک هفتۀ آینده "انتقام" ترور محسن فخری‌زاده را از اسرائیل یا هر کشور و سازمان دیگری که پشت عملیات ترور بوده است، بگیرد.

چه افراد یا نهادهایی در این باره باید تصمیم قطعی و لازم‌الاجرا را بگیرند و چه افراد و نهادهایی باید آن تصمیم را عملیاتی و اجرایی کنند؟

هر که باشد قطعاً علی مطهری یا مصطفی تاجزاده یا فردی مانند آنها در خارج از حوزۀ قدرت نیست که به دلیل درخواست‌شان برای خویشتن‌داری، لازم باشد هدف حملۀ برخی محافل تندرو اصوگرا قرار گیرند!

بنابراین، معلوم نیست این محافل تندرو با کی سرِ جنگ دارند؟ تصمیم‌گیر کسان دیگر و مجری هم کسان دیگر! اگر از عملکردشان ناراضی هستید به همانها حمله کنید، این وسط حمله به شهروندان بدون قدرت و مسئولیت چه افتخار و ارزش و اهمیت و اثری دارد و نشانۀ کدام شجاعت و نترسی و بی‌‌باکی است؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر