کد خبر: 96379
A

ادعای العالم: ترور شهید فخری‌زاده با سلاح اسرائیلی از طریق ماهواره انجام شده+جزییات

بازار شایعات درباره نحوه حمله به خودروی حامل شهید فخری زاده و خانواده اش گرم است! دیروز خبرگزاری فارس نزدیک به یک جریان حاکمیتی در گزارش مرزهای واقعیت و خیال را جابه جا کرد و با انتشار اطلاعات نادرست به گسترش شایعات پیرامون نحوه شهادت معاون وزیر دفاع دامن زد. امروز هم العالم وابسته به صدا و سیما ادعای کنترل اسلحه تیراندازی کننده به ماشین شهید فخری زاده را از طریق ماهواره مطرح کرده است

ادعای العالم: ترور شهید فخری‌زاده با سلاح اسرائیلی از طریق ماهواره انجام شده+جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بازار شایعات درباره نحوه حمله به خودروی حامل شهید فخری زاده و خانواده اش گرم است! دیروز خبرگزاری فارس نزدیک به یک جریان حاکمیتی در گزارش مرزهای واقعیت و خیال را جابه جا کرد و با انتشار اطلاعات نادرست به گسترش شایعات پیرامون نحوه شهادت معاون وزیر دفاع دامن زد(اینجا) امروز هم العالم وابسته به صدا و سیما ادعای کنترل اسلحه تیراندازی کننده به ماشین شهید فخری زاده را از طریق ماهواره مطرح کرده است. 

یک منبع آگاه به تلویزیون العالم اعلام کرد، شواهد و مدارک دست داشتن رژیم اشغالگر صهیونیستی در ترور محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای وجود دارد.

منبع مذکور افزود: رژیم صهیونیستی عناصر متخاصم علیه انقلاب اسلامی را برای انجام عملیات ترور محسن فخری‌زداه استخدام کرده است.

به گفته این منبع، اسلحه استفاده شده در این ترور ساخت اسرائیل است که از طریق ماهواره کنترل می‌شود.

رژیم صهیونیستی که برای متوقف کردن نهضت علمی ایران رویاپردازی می‌کند، جنایت بزدلانه ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، شهید محسن فخری‌زاده را در عصر جمعه مرتکب شد.

به گزارش دیده بان ایران, هنوز مقامات امنیتی کشورمان اطلاعات مشخصی از نحوه عملیات روز جمعه ارائه نداده اند/ دیده بان ایران 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر