کد خبر: 96385
A

علی اکبر جوانفکر: عباس عبدی بازجوی ایده پرداز است

مشاور احمدی نژاد مدعی شد مصاحبه خانم الهه میزانی همسر مرحوم عباس امیر انتظام معاون مرحوم بازرگان اولین نخست وزیر ایران پس از انقلاب، تا حدودی روشن می سازد که عبدی بیش از آنکه یک چهره سیاسی باشد، در مقام بازجوی زندانیان ظاهر می شده و رفتار مخربی را از خود به نمایش گذاشته است.

علی اکبر جوانفکر: عباس عبدی بازجوی ایده پرداز است

به گزارش دیده بان ایران؛ علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خودش نوشت: آقای عباس عبدی، ایده پرداز و طراح سیاسی و رسانه ای جریان مدعی اصلاح طلبی و حامی دولت روحانی، چهره ای ناشناخته برای جامعه محسوب می شود زیرا هیچگاه تصویر روشنی از او ترسیم نشده و گذشته وی از نگاه مردم مخفی مانده است.

 مصاحبه روزنامه شرق با خانم الهه میزانی همسر مرحوم عباس امیر انتظام معاون مرحوم بازرگان اولین نخست وزیر ایران پس از انقلاب، تا حدودی روشن می سازد که عبدی بیش از آنکه یک چهره سیاسی باشد، در مقام بازجوی زندانیان ظاهر می شده و رفتار مخربی را از خود به نمایش  گذاشته است.

فیلم مصاحبه آقای دهباشی با امیرانتظام مربوط می شود، به روشنی بیانگر آن است که آقای عباس عبدی سه نفر از زندانیان از جمله آقای امیرانتظام را که پای برهنه بوده است به دم سه الاغ می بندد و آنها را که بیمار بودند و باید در بیمارستان تحت درمان قرار می گرفتند از زندان اوین به بیمارستان مدرس در منطقه سعادت آباد می آورد تا در مقابل چشم مردم تحقیر شوند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر