کد خبر: 9655
A

داعش شیخ‌نشین‌های خلیج فارس را تهدید کرد

داعش چندی پیش دو سرباز ترکیه را در واکنش به مشارکت آنکارا در ائتلاف بین المللی علیه این گروهک تروریستی زنده در آتش سوزاند.

داعش شیخ‌نشین‌های خلیج فارس را تهدید کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، یک منبع محلی در نینوا خاطرنشان کرد: خطیب نماز جمعه دیروز داعش در یکی از مساجد غرب موصل ترکیه و شیخ نشین های خلیج فارس را به حملات تروریستی تهدید کرد.
 منبع مذکور در گفت وگو با پایگاه خبری سومریه نیوز افزود: خطیب داعشی از 'یک رویداد قریب الوقوع در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس' نیز پرده برداشت.

براساس گزارش منبع یاد شده، خطیب با لحن خشمگینانه ای از رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به عنوان ' حاکم استانبول' نام برد و او را تهدید به 'خونریزی بیشتر' کرد.
 
وی افزود: خطیب داعشی فاش کرد که ابوبکر بغدادی بیش از یک سال است، مهاجرت به موصل را متوقف و مهاجران را به باقی ماندن در سرزمین هایشان وادار کرده است و از آنها خواسته است منتظر لحظه موعود بمانند.
وی اظهار داشت: خطیب داعشی همچنین از نزدیک بودن زمان اعلام تاسیس 10 ولایت در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس خبر داد و تهدید کرد که داعش نبرد الباب سوریه را به جهنمی برای نیروهای ترکیه تبدیل خواهد کرد.
 
شایان ذکر است داعش چندی پیش دو سرباز ترکیه را در واکنش به مشارکت آنکارا در ائتلاف بین المللی علیه این گروهک تروریستی زنده در آتش سوزاند. داعش در گذشته نیز بسیاری از کشورها را تهدید کرد و طرح های خود را جهت گسترش یافتن در کشورهای خلیج فارس و دیگر نقاط جهان برملا کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر